دانش ایرانی/ تحول در نظام اطلاع رسانی سازمان‌ها با محصول دانش بنیان ایرانی

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۱۰۶۹
دانش ایرانی/ تحول در نظام اطلاع رسانی سازمان‌ها با محصول دانش بنیان ایرانی
سیستم اطلاع رسانی یکپارچه یک شرکت دانش‌بنیان، قابلیتی ایجاد کرده است تا سازمان ها بتوانند اطلاع رسانی در نقاط مختلف را سامان‌دهی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سیمین قربانی مدیرعامل شرکت برنا گستران دانش با اشاره به این که سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه در سازمان های بزرگ کاربرد بیش‌تری دارد، گفت: همواره شاهد بوده ایم که در سازمان ها و مراکز مختلف به صورت کاغذی تبلیغات و اطلاع رسانی صورت می گیرد که هزینه های زیادی را به سازمان ها تحمیل می کند و پیام ها برای جامعه هدف نیز ارسال نمی شود که سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه این معایب را برطرف کرده است.

امروز در یکی از وزارتخانه های دولت که 180 زیرمجموعه دارد، نمایشگرهایی نصب شده است که از مرکز اطلاع رسانی بر روی آن ها صورت می گیرد و به خوبی اطلاع رسانی در این مجموعه با استفاده از برنا رسانه انجام می شود. صفحه نمایش در برنا رسانه به قسمت های مختلفی تقسیم می شود و در هر قسمت قابلیت هایی تعریف شده تا بتوان اطلاع رسانی جامع را انجام داد.

در این صفحه نمایش تمامی مناسبت های ملی مذهبی و سازمانی تعریف شده و متناسب با این مناسبت ها اطلاع رسانی انجام می شود. علاوه بر این بریده جراید نیز در سیستم به صورت روزانه قرار می گیرد تا کارکنان از اخبار روز نیز آگاه شوند.

در کنار نمایشگر کیوسک های هوشمند نیز تعریف شده است تا کارکنان بدون این که از محل کار خود خارج شوند بتوانند خدمات بانکی، بیمه ای و سایر موارد را دریافت کنند.

کیوسک های هوشمند این قابلیت را دارند که در بدو ورود حتی مجموعه و هر مدیر را به مراجعین معرفی کنند و امور را تسهیل کنند.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: از برنا رسانه در برخی شرکت ها در کشور عراق نیز استفاده می شود که با استقبال خوبی مواجه شده است. تا به امروز این پروژه در 380 مرکز داخلی نیز راه اندازی شده است و توانسته صرفه جویی ارزی خوبی رقم بزند.

نرم افزار به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی طراحی شده است و این قابلیت را دارد تا در حوزه تبلیغات نیز فعال شود و در مراکز خرید بزرگ نیز راه اندازی شود. شرکت برنا گستران دانش تا به امروز موفق به ایجاد 15 فرصت شغلی به صورت مستقیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز