رئیس ساترا در پیامی به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد؛

خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۱۹۰۴
خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند
خبرنگاران در جامعه اسلامی، به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به رسالت مهم خود در طبق اخلاص گذاشته‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ صفحات تقویم ورق خوردند و به هفدهمین روز از مرداد ماه سال یک‌هزار و چهارصد و یک شمسی رسیدند. روزی که عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت ابا عبدالله‌ الحسین (ع) و یاران با وفای‌ ایشان با شهادت شهید عرصه خبر محمود صارمی مقارن شده است. 

بدون شک نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی غیر قابل انکار است.

خصوصاً در شرایط جنگ نرمی که همه ی دلسوزان جامعه به آن اذعان دارند، نقش ایشان در اقتدا به بانوی تبلیغ و تبیین، حضرت زینب سلام الله علیها، برای جهاد تبیین از طریق ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، تحلیل شرایط روز جامعه و تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای مجازی سالم، مفید و ایمن بیش از گذشته اهمیت یافته است. 

خبرنگاران در جامعه اسلامی، به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به رسالت مهم خود در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

 بر خود لازم میدانم در روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی داشته و برای همه تلاش‌گران عرصه رسانه و آگاهی بخشی از پروردگار منان توفیق روزافزون ایشان را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز