دانش ایرانی/ بررسی آنلاین کیفیت هوا با دستگاه دانش بنیان ایرانی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۰:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۳۲۳
دانش ایرانی/ بررسی آنلاین کیفیت هوا با دستگاه دانش بنیان ایرانی
دستگاه پایش هوای محیط ایران ساخت، با بکارگیری 16 سنسور امکان بررسی آنلاین کیفیت هوا و تجمیع اطلاعات را ممکن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ دستگاه پایش هوای محیط پارامترهایی نظیر Pm2.5 , Sox را مورد سنجش قرار می دهد. پایش کیفیت هوای محیط، انتخاب آنالایزرهای این حوزه تا نصب، راه اندازی، کالیبرلسیون، نگهداری، تعمیرات و تامین قطعات در ابرگان صورت می گیرد.

شرکت آب سامان ابرگان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به تولید دستگاهی شده است که پایش هوای محیطی را بدون نیاز فیزیکی و به شکل آنلاین مورد سنجش قرار می دهد و همه اطلاعات را به مرکز ارسال می‌کند.

در حال حاضر حدود یکصد نقطه در کشور از ابزار سنجش استفاده می کنند و پایش هوای محیط را به صورت آنلاین انجام می دهند. اتاقک سنجش کیفیت هوای محیط به طور خلاصه تشکیل شده از ابزار سرویس آنالایزرها، تهویه هوای سرمایشی، گرمایشی، لوله های نمونه برداری و دیتالاگر است که سنجش های انجام شده توسط آنالایزرها جهت ثبت وقایع ارسال می شود.

مشتریان این شرکت از تمامی محصولات این شرکت 2 سال گارانتی تعویض و 2 سال خدمات رایگان دریافت می‌‌کنند که مشخصا استفاده از نمونه های خارجی چنین شرایطی را فراهم نمی کند.

در طراحی محصول به شاخص کیفیت و پایداری توجه شده است. این عوامل در کنار دقت متناسب با نیاز کشور که قیمت تمام شده بسیار ارزان نسبت به رقبای خارجی و امکان قرارداد مستقیم با تولیدکننده و پشتیبانی داخلی و فراوانی در تامین قطعات به دلیل تولید داخل می ‌تواند نیاز صنعت و محیط زیست را پاسخ دهد.

مشتری جنس و قطعات داخلی را انتخاب می‌ کند و در جزئیات تولید محصول قرار می ‌گیرد و پس از تولید می‌تواند در تمامی بخش های محصول تغییراتی لحاظ کند و این عوامل به لطف تولیدکننده ایرانی حاصل شده است.

این شرکت برای ارائه خدمات پایش آنلاین اقدام به بومی‌سازی نرم‌افزار پایش آنلاین کرده است. با استفاده از نرم افزار پایش آنلاین ابرگان می توان به تمامی اطلاعات واحد مورد نظر از راه دور دسترسی پیدا کرد و همچنین کنترل تمامی اجزاء واحد تصفیه خانه از راه دور هم امکان پذیر است.

 پایش در محیط زیست به معنای پیگیری و بررسی آلودگی های زیست محیطی است که معمولا دلایل اصلی آن فعالیت صنایع و مراکز درمانی در داخل یا اطراف شهرها است. پایش آنلاین اجازه می‌دهد به صورت پیوسته و مستمر از اطلاعات آیندگی واحد آلوده کننده مطلع باشیم. اطلاعات به دست آمده توسط این دستگاه به کاربر کمک می کند تا آلودگی های محیطی را کنترل و اطلاعات موجود را ثبت و ضبط کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز