توجه دولت سیزدهم به نقدهای سازندۀ لایۀ نخبگانی کشور

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۳۳۶۴
توجه دولت سیزدهم به نقدهای سازندۀ لایۀ نخبگانی کشور
آیت‌الله سید ابراهیم رییسی گفت: در دولت از دیدگاه‌ها و نظارت فرهیختگان، صاحب‌نظران و دغدغه‌مندان استقبال می‌شود زیرا بیان نکات، پیشنهادها و نقدها برای دولت اغتنام فرصت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنان خود در دیدار نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان گفت: می خواهیم ارتباط ما با نخبگان به این نشست خلاصه نشود و دوستان ما در دولت از دیدگاه ها و نظارت فرهیختگان، صاحب نظران و دغدغه مندان استقبال می کنند زیرا بیان این نکات، پیشنهادها و نقدها برای دولت اغتنام فرصت است.

رییسی با بیان اینکه مهمترین معروف تحقق عدالت است و عدالت باید در همه مراحل توسعه سایه بیاندازد، گفت: با عدالت می توان توسعه را بخوبی پیش برد. برای انجام این مهم و توجه به همه امور به نیروهای تحول‌گرا نیاز داریم. تاکید داریم استفاده از نیروهای جوان تحول گرای انقلابی و حزب الهی که حقیقتا تحول را قبول دارند در دستور کار قرار گیرد.

رییس جمهور قانون عادلانه، مجریان عادلانه و داوری های عادلانه را در جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت: در دولت محور کار را عدالت و سند بودجه ۱۴۰۱ را نیز براساس مولفه های تحقق عدالت قرار داده ایم که آمایش سرزمینی را مستند بر آن گذاشتیم. وصف مردمی بودن را برای دولت لازم می دانیم و در تمامی تصمیمی سازی ها نقش مردم همواره مهم بوده و خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کار تحولی بدون روحیه تحولی امکان پذیر نیست، بیان کرد: به مدیران گفته ام از نمایندگان، مسئولان سابق و کنونی و جوانان مشورت بگیرید زیرا مشورت حد یقف ندارد، اما به هیچ عنوان استقلال در تصمیم گیری را از دست ندهید

رییسی یادآور شد: به لطف خدا و با کمک همه مردم و نخبگان، مسائل کشور با قوت پیش خواهد رفت و آینده برای کشور عزیز ما بسیار روشن و درخشان است. در جنگ اراده ها می خواهند که کشور ما پیشرفت و تولید نداشته باشد و مردم ناامید شوند اما به لطف خداوند و رهبری های حکیمانه رهبر حکیم انقلاب نخواهیم گذاشت چنین شود

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز