زارع پور سفرش به کرمان را بازخوانی کرد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۶۷۹
زارع پور سفرش به کرمان را بازخوانی کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با انتشار پیامی در کانال شخصی پیام رسان ایرانی ایتای خود، گزارشی از سفر استانی اخیر هیأت دولت به کرمان ارائه داد

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با انتشار پیامی در کانال شخصی پیام رسان ایرانی ایتای خود، گزارشی از سفر استانی اخیر هیأت دولت به کرمان ارائه داد؛

زارع پور در کانال شخصی ایتای خود نوشت؛ 

سفر استانی کرماندیروز با سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان کرمان، آخرین سفر در دور اول سفرهای استانی دولت به پایان رسید. قبل از هر سفر استانی، دهها جلسه کارشناسی در استان مربوطه و تهران برگزار می شود و در نهایت، پیش از انجام سفر، تمام مشکلات و مسائل استانها در حضور وزرا و معاون اول و معاون اجرایی رییس جمهور بررسی و مصوبات لازم نهایی می شوند.

سفر استانی کرمان

این را از این جهت گفتم که بدانید برای هر سفر استانی و مصوبات آن، صدها ساعت کار کارشناسی انجام می شود و انجام 31 سفر در طول کمتر از یکسال نشان دهنده یک کار جهادی و عالمانه است. به برادر عزیزم جناب آقای مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور، که مسئولیت برنامه ریزی سفرهای استانی و پیگیری مصوبات را بر عهده دارند و همه وزرا و شخص ریاست محترم جمهور به خاطر این کار بزرگ خداقوت عرض می کنم.

سفر استانی کرمان

هیات دولت خود را دولت همه مردم ایران می داند و برخود لازم می داند که به صورت میدانی در جریان مشکلات مردم عزیز کشورمان قرار گیرد تا بتواند با نگاهی دقیقتر برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. انشالله دور جدید سفرهای استانی با سبک و شیوه‌ ای جدید ادامه پیدا خواهد کرد.

سفر استانی کرمان

 دیروز هم بنده به نمایندگی از ریاست محترم جمهور، در شهر راور کرمان حضور پیدا کردم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم عزیز این شهرستان قرار گرفتم و آنها را انشالله پیگیری خواهم کرد.

عیسی زارع پور

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز