سومین رویداد سرمایه‌گذاری جسورانۀ بادگیری؛ ساختمان ایرانی دانش ایرانی

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۱:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۸۹۷
سومین رویداد سرمایه‌گذاری جسورانۀ بادگیری؛ ساختمان ایرانی دانش ایرانی
سومین دوره از سری رویداد‌های فصلی «سرمایه‌گذاری جسورانه بادگیر» در حوزه نوآوری‌های صنعت ساختمان صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ به همت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و با همکاری پارک علم فناوری یزد و مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه نوآوری‌های صنعت ساختمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ 

در این رویداد از ۲۳ تیم که برای سرمایه‌پذیری ثبت‌نام کردند، ۸ تیم شانس ارائه طرح خود را در حضور نمایندگانی از ۱۳ سرمایه‌گذار یافتند و ۱۲ تیم نیز طرح خود را در نمایشگاه جانبی رویداد ارائه کردند.

پلتفرم یکپارچه دکوراسیون داخلی، پلتفرم ساخت‌وساز و تأمین مصالح ساختمانی، سیستم پایش هوشمند کیفیت هوای محیط داخلی ساختمان، نرم‌افزار ارائه خدمات آنلاین ساختمانی، سیستم فونداسیون مارپیچ، تولید سازه‌های نوین خاکی با تکنیک خاکوب، تولید کنتور هوشمند و طراحی و تولید تجهیزات هوشمندسازی ساختمان از جمله طرح‌هایی بودند که در روز رویداد ارائه و موردتوجه سرمایه‌گذاران حاضر قرار گرفتند.

در پایان نشست نیز میهمانان و سرمایه‌گذاران نظرات خود را در مورد طرح‌های ارائه شده بیان کردند و در ادامه نیز جلسات B۲B با حضور سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران انجام گرفت.

همچنین دکتر علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی که به‌منظور شرکت در مراسم افتتاحیه کارخانه نوآوری درخشان به یزد سفرکرده است، از سومین دوره «رویداد سرمایه‌گذاری جسورانه بادگیر» بازدید کرد.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری؛ در پایان رویداد نیز با حضور مهندس مهرداد خلیلی، مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌کنندگان در این رویداد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز