شرط استخدام در این شرکت خوابیدن در ساعت کاری است!

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۱:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۶۵
شرط استخدام در این شرکت خوابیدن در ساعت کاری است!
شرکت آمریکایی کاسپر که سال 2014 تأسیس شده است، شرط عجیبی برای استخدام دارد، کسانی که مایل به کار در این شرکت هستند، باید بتوانند ساعت‌ها بخوابند!

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، شرکت آمریکایی کاسپر که سال 2014 تأسیس شده است، شرط عجیبی برای استخدام دارد، کسانی که مایل به کار در این شرکت هستند، باید بتوانند ساعت‌ها بخوابند! طبق آگهی شغلی کاسپر، خواب‌آوران کاسپر «در فروشگاه‌های ما و در مکان‌های غیرمنتظره در جهان خواهند خوابید». وظیفۀ شغلی آن‌ها تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراگ گذاشتن تجربۀ خود به عنوان یک فردی است که حرفه‌ای می‌خوابد!

کاندیدای ایده آل این شغل باید "توانایی خواب استثنایی"، "میل به خواب تا حد امکان" و البته "توانایی خوابیدن از طریق هر چیزی" را داشته باشد. افرادی که استخدام می‌شوند، علاوه بر دریافت حقوق جهت خوابیدن از پوشیدن لباس خواب در محل کار، محصولات رایگان کاسپر، کار محدود و نیمه وقت لذت خواهند برد!

کاسپر می گوید، داوطلبان اشتغال در این شغل، تشویق خواهند شد تا مهارت‌های خوب خوابیدن خود را در فضای مجازی به عنوان بخشی از برنامۀ کاری خود به اشتراک بگذرانند!

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا وجدانی

نظر شما