با شرکت در این کارگاه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۳۶۲
با شرکت در این کارگاه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید
کارگاه آموزشی «اعتماد به نفس» از مجموعه کارگاه‌های خودشناسی به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ «اعتماد به نفس» از نظر روانشناختی یک خصوصیت بیرونی است که تحت تأثیر وراثت و محیط در طول دوره تکامل شکل می‌گیرد. اعتماد به نفس در طول زندگی تغییر می‌کند. این ویژگی در دهه اول زندگی اغلب کمی شکننده است؛ چون کودک هنوز مطمئن نیست چگونه رفتار کند. در دهه دوم شکل می‌گیرد و در دهه سوم محکم می‌شود. در دهه چهارم بدون تغییر می‌ماند و در دهه‌های پنجم و ششم تثبیت می‌شود و در دوران پیری کاهش می‌یابد. هر موفقیتی در زندگی اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و هر شکست آن را کاهش می‌دهد. اما اعتماد به نفس هیج گاه به صفر نمی‌رسد.

با توجه به اهمیت این موضوع در جامعه نخبگانی و در راستای برگزاری برنامه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی ویژه جامعه نخبگان، کارگاه آموزشی «اعتماد به نفس» از مجموعه کارگاه‌های خودشناسی به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود.

«اهمیت هویت و دلبستگی در اعتماد به نفس»، «تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس»، «نیاز به تحسین و تأیید»، «نیاز به عشق»، «نقش عزت نفس در سلامت روان»، «راهبردهای بهبود عزت نفس» و همچنین «برخوردهای مثبت و منفی با خود»، از مهمترین سرفصل‌های این برنامه است.

این برنامه، یکشنبه؛ ۳۰ مرداد ماه ویژه مشمول تسهیلات بنیاد ملی نخبگان (برگزیدگان طرح شهید وزوایی سراسر کشور) به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز