تکریم و الگوسازی از نخبگان برای نسل‌های آینده نیز کاربردی و راه‌گشا است

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۹۶۷
تکریم و الگوسازی از نخبگان برای نسل‌های آینده نیز کاربردی و راه‌گشا است
عباس ابراهیمی با تاکید بر لزوم تکریم و الگوسازی از نخبگان، این مهم را، امری کاربردی و راه‌گشا برای نسل‌های آینده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم رونمایی از لوح فشرده ۱۱۰ مستند رادیویی درباره نخبگان کشور به همت بنیاد ملی نخبگان و با همکاری رادیو ایران برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، عباس ابراهیمی؛ معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: مستند رادیویی نگین که بیش از دو سال به طول انجامید، با بهره‌مندی از کار پژوهشی، در قالب ۱۱۰ قسمت، زندگی تعدادی از نام‌آوران ایران زمین را شامل می‌شود.

وی افزود: موفقیت این برنامه نشان می‌دهد اگر فرهنگسازی با یک تیم خوب و مدیریت شایسته، انجام شود؛ نتیجه‌بخش خواهد بود و می‌توان اقدامات بزرگی در حوزه تکریم و الگوسازی از نخبگان انجام داد.

ابراهیمی ضمن قدردانی از شورای نویسندگان بنیاد ملی نخبگان و همه دست‌اندرکاران این برنامه، ادامه داد: این قبیل برنامه‌ها حتی برای نسل‌های آینده نیز کاربردی و راه‌گشا خواهد بود؛ به همین دلیل باید در قالب یک برنامه‌ریزی مجدد، اجرای آنها را با کیفیتی بالاتر و در قالب‌هایی متنوع‌تر و البته در گستره شبکه‌های بیشتر، در اولویت قرار دهیم.

در این مراسم محمدجعفر محمدزاده؛ مدیر رادیو ایران نیز نکاتی را پیرامون لزوم توجه رسانه‌ها به موضوعات نخبگانی و ‌معرفی نخبگان و مفاخر کشور بیان و بر ضرورت افزایش همکاری‌‌ها با بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد.

در ادامه علی عبدالعالی؛ مدیر شبکه آموزش با بیان ضرورت نهادینه شدن فرهنگ نخبگانی در کشور و بازنمایی قصه‌های نخبگان و پیشرفت‌های علمی و هویت‌محور در رسانه ملی، لزوم باورمندی اصحاب رسانه به توان و ظرفیت نخبگان را مورد تاکید قرار داد.

شایان ذکر است، بنیاد ملی نخبگان در راستای معرفی نام‌آوران ایران‌زمین‌، تکریم نخبگان و الگوسازی از ایشان برای نسل جوان، از یکصد و ده مستند رادیویی با موضوع زندگی‌نامه نخبگان و مفاخر کشور که با همکاری رادیو ایران تولید و منتشر شده، رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از این لوح فشرده‌ با عنوان «نگین» که تحت همین نام و‌ در قالب ۱۱۰ برنامه به صورت هفتگی روی آنتن رادیو ایران رفته است، با حضور ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و‌ نخبگان بنیاد، محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران و جمعی دیگر از مدیران بنیاد، رادیو ایران و معاونت صدا در سالن جلسات این معاونت، برگزار شد.

در پایان این مراسم، لوح فشرده ۱۱۰ مستند رادیویی درباره نخبگان کشور رونمایی و از عوامل و سازندگان این اثر تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز