انحصار تولید را دستگاه قطع‌کننده همزمان شکست

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۶۷۳
انحصار تولید را دستگاه قطع‌کننده همزمان شکست
قطع‌کننده همزمان محصول انحصاری شرکت‌های آمریکایی بود که توسط یک شرکت دانش‌بنیان بومی‌سازی و عرضه شد، مهم ترین استفاده این دستگاه در خطوط انتقال گاز و نفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ زری نصرتی عضو هیات مدیره شرکت پارس سایان الکترونیک توس با اشاره به قابلیت‌های این دستگاه ایران‌ساخت گفت: قطع کننده همزمان دارای قابلیت‌های زیادی است که می‌تواند کمک کند تا در زمان ایجاد مشکل در خطوط انتقال، هدررفت کاهش یابد. مهم ترین استفاده قطع کننده همزمان در خطوط انتقال گاز و نفت است و به همین علت می توان در این عرصه فعالیت خوبی در منطقه داشت.

قطع و وصل جریان در آمپرهای 50 ،100 و 200 آمپر و ولتاژ250 ولت، حذف نویز کلید زنی و طول عمر بالا به دلیل استفاده از سوئیچ الکترونیکی، امکان برنامه ریزی پنج بازه تاریخی مجزا و هر تاریخ چهار بازه زمانی مختلف، سنکرون اتوماتیک در صورت قطع برق و باطری به هر دلیل، داشتن نشانگر وضعیت باطری بر روی صفحه نمایش و سنکرون مداوم با استفاده از gps از جمله قابلیت‌های دستگاه ایران‌ساخت است.

 

 وصل نگه داشتن ترانس در حالت بدون اینتراپت

همچنین دستگاه قطع کننده همزمان، قادر به تحمل قدرت جریان لحظه‌ای تا چهار برابر جریان نامی است و قابلیت کارکرد با باطری خارجی را نیز دارد. از سوی دیگر آنتن GPS خارجی دارای مگنت و کابل 5 متری نیز برای استفاده بهتر کاربران در آن تعبیه شده است. وصل نگه داشتن ترانس در حالت بدون اینتراپت از قابلیت‌های دیگر دستگاه است.

دستگاه قطع کننده همزمان پیش از این فقط توسط شرکت‌های آمریکایی ساخته می شد که با تولید آن در داخل توانستیم انحصار آن را شکسته و با قیمت یک پنجم نمونه خارجی آن را به بازار عرضه کنیم که کمک بزرگی در صرفه جویی ارزی در کشور بود.

 

 کاربرد دستگاه قطع کننده همزمان

این مدیر حوزه دانش‌بنیان افزود: تولید دستگاه قطع کننده همزمان سبب شده تا حدود 15 فرصت شغلی در کشور به صورت مستقیم ایجاد شود که در مرحله بعد به دنبال صادرات این دستگاه به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه هستیم که علاوه بر ارزآوری می تواند، فرصت های شغلی بیشتری در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز