رونق اقتصادی استان در گرو استفاده بهینه از توان نخبگانی است

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۷۷۴
رونق اقتصادی استان در گرو استفاده بهینه از توان نخبگانی است
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به لزوم بکارگیری توان نخبگانی در حوزه‌های مورد نیاز، گفت: رونق اقتصادی و توسعه پایدار استان در گرو استفاده بهینه از توان نخبگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد و افزایش هم‌افزایی و تعامل بین‌دستگاهی، نشست رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

در این نشست، آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه بر لزوم حمایت استانداری از نخبگان و سرآمدان بومی در راستای حل مسائل و مشکلات درون‌استانی، تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بنیاد ملی نخبگان در حل مسائل کشور، افزود: بنیاد ملی نخبگان طرح‌ها و شیوه‌نامه‌های متنوعی در جهت حمایت از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دارد که البته در کنار آن از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان نیز حمایت‌های ویژه‌ای می‌کند.

طاهرپور ضمن تشریح طرح شهید احمدی‌ روشن، ادامه داد: رونق اقتصادی استان در گرو استفاده بهینه از توان و قابلیت‌های نخبگانی است. بنیاد ملی نخبگان نیز تلاش دارد این مهم را از طریق طرح‌های متنوعی به ویژه شهید احمدی روشن محقق کند که البته نیل به اهداف تعیین‌شده در این طرح‌ها نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها خاصه استانداری است.

لازم به ذکر است، در این جلسه مقرر شد تعدادی از طرح‌های مسئله‌محور استانداری کرمانشاه در سطوح یک و دو در قالب طرح شهید احمدی روشن اجرایی شوند و استانداری نیز از هسته‌های فعال حول آنها حمایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز