تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان منعقد شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۸۲۲
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌های نخبگان داخل و خارج از کشور منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان با حضور رؤسای این دو سازمان منعقد شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از سرآمدان و مستعدان فعال در حوزه هوش مصنوعی برگزار شد، حسین ربانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان و محمد مروج الاحکامی؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان تفاهم‌نامه همکاری مشترک را به ‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فنی، مالی و اجرایی طرف‌­های تفاهم‌نامه در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، فعال کردن و توانمندسازی شرکت­های دانش بنیان در زمینه هوش مصنوعی و همچنین توسعه زیست‌بوم نوآوری در اصفهان، امضا کردند.

مشارکت در راه‌اندازی و بهره‌برداری‌های از نوآوری هوش مصنوعی در استان اصفهان، بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان داخل و خارج از کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و دارای توان تحقیقاتی و اجرایی بالای هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت‌های طرف‌های تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و فعالان حوزه فناوری در زمینه ارتقای کسب و کارهای فناور محور، از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

شناسایی نیازها و اولویت های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه فناوری هوش مصنوعی، همکاری به‌منظور تقویت ارتباط ذی‌نفعان زیست‌بوم نوآوری و شبکه‌سازی برای ارتقاء سطح استارت‌آپ‌های حوزه هوش مصنوعی و همچنین هم‌افزایی در تهیه و به اشتراک گذاشتن بانک‌های اطلاعاتی برای اجرای فعالیت‌های مرتبط با مفاد تفاهم‌نامه، از محورهای دیگر این همکاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز