ضرورت برقراری ارتباط منطقی میان جامعه نخبگانی و نظام نخبگانی

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۸۲۸
ضرورت برقراری ارتباط منطقی میان جامعه نخبگانی و نظام نخبگانی
رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی گفت: بنیاد نخبگان استان در کنار توانمندسازی و حمایت از استعدادهای برتر، تلاش دارد ارتباط منطقی و نظام‌مندی میان جامعه نخبگانی و نظام نخبگانی ایجاد کند تا این افراد در کمترین زمان ممکن وارد چرخه خدمت‌رسانی به جامعه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تقدیر از فعالیت‌های نخبگانی و الگوسازی از مستعدان‌برتر و انگیزه‌بخشی برای ادامه مسیر نخبگانی، مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور و المپیاد به همت بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم، مهدی چهل امیرانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی ضمن برشمردن برخی از مصادیق فعالیت‌های نخبگانی، کسب رتبه برتر در کنکور سراسری و برگزیده‌شدن در المپیادهای علمی را از مهمترین مصداق‌ها و دستاوردها در آغاز مسیر نخبگانی در سطح دانش‌آموزی دانست و گفت: توانمندسازی استعدادهای نهفته و کمک به شناسایی استعدادهای برتر استان از جمله رسالت‌های اصلی بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیادهای نخبگان استانی است.

وی افزود: بنیاد نخبگان استان در کنار توانمندسازی و حمایت از استعدادهای برتر، تلاش دارد ارتباط منطقی و نظام‌مندی بین جامعه نخبگانی و نظام نخبگانی ایجاد شود تا این افراد در کمترین زمان ممکن وارد چرخه خدمت‌رسانی به جامعه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز