ثبت و محافظت از مالکیت فکری محصولات دانش‌بنیان تسهیل شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۸۴۱
ثبت و محافظت از مالکیت فکری محصولات دانش‌بنیان تسهیل شد
تجاری‌سازی، دفاع از مالکیت فکری و ثبت محصولات دانش‌بنیان از جمله خدمات مهمی است که امروز به راحتی در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ زهرا شاکری عضو هیات مدیره شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری تهران با اشاره به این که ثبت اختراع و حفظ دست آوردها از دغدغه‌های اصلی شرکت‌های ‌دانش‌بنیان است، گفت: یکی از نخستین اقدامات برای حفاظت از اموال فکری، ثبت آن در مراجع صالح داخلی یا خارجی است. از این رو، یکی از خدمات شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری، ارائه خدمات ثبتی در حوزه مالکیت صنعتی و مالکیت ادبی و هنری در داخل و خارج از کشور است.

 

ثبت اختراع دانش بنیان‌ها در خارج از کشور

خدمت ثبت اختراع در ایران در قالب تنظیم و نگارش شرح اختراعات، مشاوره در تنظیم اظهارنامه، فایلینگ اختراع در سامانه ثبت و پیگیری امور اداری مربوطه تا اخذ گواهینامه ارائه می شود.

شرکت می‌تواند خدمات ثبت اختراعات در خارج از ایران را در قابل ترجمه انگلیسی شرح اختراعات، مشاوره در تنظیم اظهارنامه، فایلینگ اختراع در ادارات ثبت اختراع خارجی و پیگیری امور اداری مربوطه تا اخذ گواهینامه را پیگیری می کند.

خدمت ثبت علائم تجاری در ایران در قالب تنظیم اظهارنامه ثبتی، مشاوره در تنظیم اظهارنامه، فایلینگ علائم در سامانه ثبت و پیگیری امور اداری مربوطه تا اخذ گواهینامه ارائه نیز برای شرکت‌های دانش‌بنیان با کم ترین هزینه انجام می‌شود.

در ادامه شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند خدمت ثبت طرح‌های صنعتی در ایران را در قالب تنظیم اظهارنامه ثبتی و مشاوره در تنظیم اظهارنامه در سامانه ثبت و پیگیری امور اداری مربوطه تا اخذ گواهینامه را دریافت کنند.

 

 ایجاد بیش از 20 فرصت شغلی

این مدیر حوزه دانش‌بنیان افزود: شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری تهران همچنین صادرات را برای شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل کرده که منجر به ارزآوری برای کشور می‌شود، بیش از 20 فرصت شغلی نیز به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز