کارگزاران به کمک فن‌بازار ملی می‌آیند

۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ۰۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۱۴۴۴
کارگزاران به کمک فن‌بازار ملی می‌آیند
به کمک کارگزاران تبادل فناوری شبکه فن بازار ملی روند عرضه و تقاضای فناوری و جذب سرمایه شتاب گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سی و نهمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران به میزبانی شرکت پایا ارتباط زرین لحظه «کارگزار شبکه فن بازار ملی ایران» برگزار می‌شود. عرضه فناوری برای معرفی محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان، تقاضای فناوری برای معرفی نیازهای فناورانه و طرح‌های سرمایه‌گذاری محورهای این‌گونه نشست‌ها هستند.

عرضه فناوری شامل پلتفرم فعالیت فریلنسینگ بین‌المللی، برد دیسپنسر پمپ‌بنزین، پکیج بردهای خانه هوشمند، برد سیستم‌های توزین، برد ترنسمیتر PH و EC و برد چای‌ساز هوشمند می‌شود. در بخش تقاضای فناوری موضوعات مکمل‌های غذای میگو، سیستم‌های هوشمند پایش شرایط فیزکوشیمیایی آب، تصفیه پساب استخر پرورش میگو، ساخت دستگاه انجماد سریع IQF و راهکار نوآورانه توسعه و ساماندهی بازار محصولات کشاورزی مطرح است.

طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز شامل سیستم بیوفلاک پرورش میگو، مزارع الگویی کشت میوه‌های گرمسیری و کیت‌های تشخیص بیماری میگو می‌شود.

در این نشست تشریح طرح محور امید نیز صورت می‌گیرد؛ دریافت خلاصه طرح‌ها، نیازها و ایده‌های مرتبط و همچنین محصولات پیشنهادی در جهت محرومیت‌زدایی، اولویت‌بندی مسائل و نیازها، دریافت و بررسی طرح‌ها و محصولات و انتخاب و حمایت از طرح‌ها، ایده‌ها و محصولات کارآمد و مناسب و عقد قرارداد با منتخبین در راستای شناسایی نیازهای فناورانه در جهت محرومیت‌زدایی با توجه به اقلیم استان هرمزگان از گام‌های اصلی این طرح بود.

شرکت پایا ارتباط زرین لحظه با تکیه‌بر تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در عرصه‌های مختلف طرحی جامع برای رفع نیازهای تحقیق و توسعه‌ی شرکت‌ها، مجموعه‌های تولیدی و سازمان‌های مختلف ارائه کرده است. در حال حاضر مجموعه کارگزاری تبادلات فناوری و خدمات کسب‌ و کار پازل زیرمجموعه این شرکت به ارائه خدمت می‌پردازد و تلاش می‌کند تا قدمی مهم در راستای توسعه و تسهیل در زیست‌بوم تبادلات فناوری در سطح کشور بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز