فناوری‌های دیجیتال به کمک ارتقای سلامت شناختی می‌آید

۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۱۴۵۰
فناوری‌های دیجیتال به کمک ارتقای سلامت شناختی می‌آید
نخستین رویداد سلامت شناختی دیجیتال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ارتقای مهارت‌های شناختی جامعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ در این رویداد فناورانه که به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، نقش آفرینان در حوزه فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، زمینه را برای ارتقای سلامت شناختی فراهم می‌کنند.

شناسایی بازیگران فعال در حوزه سلامت شناختی دیجیتال ، افزودن خدمات شناختی به شبکه سلامت دیجیتال کشور ، شبکه سازی و بهم رسانی عرضه و تقاضای خدمات سلامت شناختی و نیز تسهیل گری و تامین مالی جهت توسعه سلامت شناختی از اهداف این رویداد علمی است.

 

 سلامت شناختی بر بستر دیجیتال

در این رویداد یک‌روزه که 15 شهریور ماه جاری برگزار می شود، علاوه بر معرفی فرصت ها و الزامات سلامت شناختی با تمرکز بر سه گروه زیر 5 سال ، 5 تا 17 سال و نیز سالمندان بالای 60 سال ، چالش‌های توسعه و تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه سلامت در بستر دیجیتال توسط پژوهشگران ، توسعه دهندگان و فعالان این حوزه تشریح خواهد شد.

حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، نشست فرصت ها و چالش های صاحبان کسب و کار ، ارایه تیم های فنآور جهت دریافت گرنت تحقیق و توسعه و نیز جذب سرمایه گذار و تامین مالی از محورهای این رویداد عنوان شده است.

در این رویداد علمی همچنین خدمات حمایتی زیست بوم در سه بخش حمایت های ستاد، اعتبار تحقیق و توسعه و نیز سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد معرفی و به متقاضیان واجد شرایط تخصیص خواهد یافت.

شرکت های فعال استارتاپی ، تیم های پژوهشی ، سرمایه گذاران و تمامی علاقه مندان می توانند از طریق لینک رویداد، نسبت به کسب اطلاعات ، ثبت نام و شرکت در این رویداد اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما