ایران کرسی خود در اتحادیۀ پستی آسیا و اقیانوسیه را به تایلند واگذار کرد!

۱۴۰۱/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۱۷۸۶
ایران کرسی خود در اتحادیۀ پستی آسیا و اقیانوسیه را به تایلند واگذار کرد!
شرکت کنندگان در سیزدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) که در تایلند در حال برگزاری است از عملکرد ۵ ساله ایران در زمان ریاست بر این اتحادیه قدردانی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه، بزرگترین اتحادیه منطقه ‌ای در سطح آسیا و اقیانوسیه و مهمترین مجمع تصمیم‌گیری در خصوص توسعه و بهبود امور پستی در منطقه است.

جمهوری اسلامی ایران در کنگره پنجم که در سال ۱۹۸۵ در کشور تایلند برگزار شد، به عنوان ناظر شرکت کرد و در هفتمین کنگره که در سنگاپور برگزار شد، به عنوان عضو پذیرفته شد.

در حال حاضر ۳۲ کشور در این اتحادیه عضویت دارند. علاوه بر ایران؛ افغانستان، اندونزی، بنگلادش، بوتان، برونئی، دارالسلام، پاکستان، تایلند، چین، ژاپن، سنگاپور، سریلانکا، فیلیپین، کره جنوبی، گینه نو پاپوازی، لائوس، مالزی، مالدیو، نپال، نائورو، نیوزیلند، ویتنام، هندوستان، کامبوج، فیجی، میانمار، جزایر سلیمان، مغولستان، وانوآتو، تونگا و ساموآ اعضای این اتحادیه را تشکیل می‌دهند.

ایران پس از ۱۷ سال، میزبانی دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه را از ۱۲ تا ۱۷ تیر ۱۳۹۶ عهده دار بود و تاکنون به عنوان رئیس شورای اجرایی این اتحادیه فعالیت داشت.

ریاست شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه در سیزدهمین کنگره به کشور تایلند واگذار شد. سیزدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز