ایرانسل تازه‌ترین بسته‌های رومینگ اربعین را معرفی کرد

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۵۶۲۱
ایرانسل تازه‌ترین بسته‌های رومینگ اربعین را معرفی کرد
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین در کشور عراق، پنج بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و دو بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک را ویژه زائران اربعین در کشور عراق معرفی کرد.

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل، شامل بسته ۷۵ مگابایتی با قیمت ۳۶هزار تومان، بسته ۱۵۰ مگابایتی با قیمت ۶۶هزار تومان، بسته ۳۰۰ مگابایتی با قیمت ۹۶هزار تومان، بسته ۶۰۰ مگابایتی با قیمت ۱۳۰هزار تومان و بسته یک گیگابایتی با قیمت ۲۰۰هزار تومان هستند.بسته‌های ترکیبی ارائه‌شده توسط ایرانسل نیز، شامل بسته ترکیبی ۱۵۰ مگابایت اینترنت رومینگ، ۱۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک با قیمت ۱۰۰هزار تومان و بسته ترکیبی سه گیگابایت اینترنت با قیمت ۳۵۰هزار تومان به همراه ۲۵ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۵۰ پیامک هدیه هستند.

تمامی بسته‌های فوق، هفت روز اعتبار دارند و در مناطق تحت پوشش سه اپراتور کشور عراق، شامل Zain، Asiacell و Korek، قابل استفاده هستند.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه ایام اربعین، از طریق کد دستوری #۴۱۱۱۱ و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابل فعال‌سازی هستند.

مشترکان ایرانسل باید توجه داشته باشند که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، هنگام حضور در کشور عراق، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که در صورت نیاز، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند.

 

تعرفه‌های ویژه رومینگ ایرانسل برای اربعین حسینی

پیشنهادهای ویژه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برای اربعین حسینی ۱۴۰۱، از ۱۱ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ارائه می‌شود و شامل دو گروه پیشنهاد، برای قبل و بعد از خروج از ایران است.

زائران ایرانسلی اربعین حسینی و ساکنان محترم مناطق مرزنشین در مسیر تردد زائران، ‌می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۰* یا با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته‌ اینترنت یک گیگابایتی را به صورت رایگان دریافت کنند. این بسته، با اعتبار هفت روز، فقط در نواحی مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای منتهی به این مناطق، قابل استفاده است.

علاوه بر این، در مناطق مرزی مذکور، کیوسک‌های ویژه‌ای برای اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به صورت اینترنت وای‌فای، برای همه زائران فراهم شده‌ است. برای فعال‌سازی وای‌فای، کاربران لازم است به شبکه وای‌فای متصل شده و طبق توضیحات صفحه‌ مربوطه، عدد یک را به سرشماره ۱۱۵۵ برای کاربران ایرانسلی و به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۱۵۵ برای کاربران غیرایرانسلی بفرستند تا رمز اتصال به شبکه، برای آنها ارسال شود.

زائران اربعین حسینی، برای استفاده از شبکه ایرانسل به صورت رومینگ در خاک عراق، لازم است پیش از خروج از کشور، امکان اتصال به سرویس رومینگ را روی خط خود فعال کنند. برای این کار، کاربران می‌توانند کد دستوری #۱۱۱۱۱را شماره‌گیری کرده و یا در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، به بخش «پرونده» و در ادامه، «خدمات رومینگ» مراجعه کنند.

ایرانسل امسال نیز مانند گذشته، با ارائه تعرفه‌های ویژه مکالمه، پیامک و دیتا، در کنار زائران اربعین حسینی است. برای تسهیل ارتباطات زائران ایرانی در عراق، تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های خدمات رومینگ ایرانسل برای همه مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، هر دقیقه تماس صوتی با ایران، ۹۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران، ۶۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق، ۴۰۰۰ تومان، ارسال هر پیامک، ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه، ۵۰۰ تومان خواهد بود.

 

دریافت پیامک در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن در تماس منظور نخواهد شد.

تعرفه‌های فوق، در مناطق تحت پوشش هر سه اپراتور کشور عراق، شاملZain، Asiacell و Korek، قابل استفاده است.

در صورتی که زائران ایرانی در کشور عراق، اعتبار کافی برای برقراری تماس نداشته باشند، دوستان و عزیزان آن‌ها از داخل ایران، می‌توانند هزینه رومینگ تماس را بپردازند. در این حالت، سامانه گویا از مخاطب تماس می‌خواهد که در صورت تمایل، این هزینه را بر عهده بگیرد.

پیشنهاد می‌شود که مشترکان ایرانسل، پیش از ورود به کشور عراق، حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سیم‌کارت اعتباری خود شارژ داشته باشند و اگر در طول سفر برای برقراری تماس با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ) سیم‌کارت خود مطمئن شوند. پیشنهاد می‌شود که مشترکان دائمی نیز، به میزان مورد نیاز، حد اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهند.

برای خرید شارژ و پرداخت قبض سیمکارت، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق یکی از روش‌های «خرید کارت‌ شارژ و شماره‌گیری #رمزکارت‌شارژ*۱۴۱*» برای سیم‌کارت‌های اعتباری، «شماره‌گیری #۷* و خرید شارژ و یا پرداخت قبض با کارت ‌بانکی» و یا استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، اقدام کنند.

روشن کردن گوشی تلفن‌همراه، هیچ هزینه‌ای ندارد. مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌ همراه، با هزینه رومینگ محاسبه می‌شود. بنابراین حتماً از غیرفعال بودن اتصال خودکار یا غیرضروری به اینترنت، در اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کرده و نیز برای پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در هنگام حضور در کشور عراق، در تنظیمات پیام‌رسان‌های خود، دانلود خودکار ویدئو، عکس و فایل صوتی را غیرفعال کنند.

مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان عزیز، شماره‌های مد نظر خود را با پیش‌شماره ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کارشناسان ایرانسل در ایام اربعین، با حضور در کانترهای ویژه در مناطق مرزی، شامل مهران (بلوار کربلا نرسیده به پل زائر و نیز میدان اربعین در پایانه مرزی)، قصرشیرین (مرز خسروی، ورودی گمرک جنب مسجد)، شلمچه (پارکینگ اصلی پایانه مرزی)، چذابه (عمود ۵۳ در محل استقرار موکب‌های حسینی) و تمرچین (جنب کارخانه قند پیرانشهر)، همچنین در شهرهای نجف (مقبرةالحکیم) و کربلا (سیدجوده) و نیز در مسیر پیاده‌روی اربعین (عمودهای ۱، ۲۰۲، ۴۹۴، ۷۸۰ و ۱۱۲۰)، آماده پاسخگویی و حل مشکلات احتمالی سیم‌کارت و گوشی و راهنمایی زائران دربارۀ استفاده از خدمات رومینگ هستند. ارائه برخی خدمات رفاهی و خدمات به زائران در مناطق مرزی و در شهر کربلای معلی، از دیگر اقدامات ایرانسل در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۱ است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰، با بخش ویژه رومینگ در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و از کارشناسان ایرانسل راهنمایی دریافت کنند. علاوه بر این، کارشناسان ایرانسل از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز پاسخگوی مشترکان ایرانسل هستند.

اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از خدمات رومینگ، در صفحۀ رومینگ وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming در دسترس است.

 

انتهای پیام/

نظر شما