استفاده از توان نخبگان در ارتقای شاخص‌های فرهنگی ضرورت دارد

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۶۶۰۴
استفاده از توان نخبگان در ارتقای شاخص‌های فرهنگی ضرورت دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از توان نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی باید مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محسن حسین‌میرزایی در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نقش‌آفرینی مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

وی افزود: با تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز، مشکلات مردم در بخش‌های مختلف شناسایی و برای رفع آن‌ها راهکارهای عملیاتی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: تاکنون پنج هزار نفر در جلسات هیأت‌های اندیشه‌ورز چهارمحال و بختیاری شرکت کرده‌اند اما تمامی مردم استان عضو این هیأت هستند.

وی با اشاره به هموار شدن مسیر ارائه فکرها و خلاقیت‌ها برای رفع مشکلات در دولت سیزدهم یادآور شد: هیأت‌های اندیشه‌ورز مباحث را به‌صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف رصد و پیگیری می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رشد و تعالی استان و قدردانی آیندگان از ما در گرو برگزاری دلسوزانه این نشست‌ها و پیگیری امور به‌صورت تخصصی است.

وی گفت: توجه به شاخص‌های فرهنگی لازمه اصلی انجام امور مختلف توسعه‌ای در کشور و چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: استفاده از توان نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در این استان مورد توجه همگان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز