اشتغال‌زایی موثر، هدف نهایی بسیاری از طرح‌های نخبگانی است

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۷۰۸۵
اشتغال‌زایی موثر، هدف نهایی بسیاری از طرح‌های نخبگانی است
رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: هدف غایی بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان، ایجاد و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط مستعدان و یا اشتغال آنان در این نوع شرکت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی، نشست هم‌اندیشی نخبگانی با حضور رئیس بنیاد نخبگان فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونان و مدیران ارشد دانشگاه، برگزار و راهکارهای توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیاد نخبگان فارس بررسی شد.

در این نشست، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان فارس ضمن تشریح اهداف و برنامه های بنیاد ملی نخبگان،بر لزوم افزایش بهره‎مندی از پتانسیل‌های موجود بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد.

 وی افزود: طرح‌ شهید احمدی روشن یکی از اثرگذارترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان است که هدف آن توانمندسازی دانشجویان در راستای حل یک چالش کشور است.

شریف ادامه داد: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر حمایت از شناسایی و مشخص کردن چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف سلامت و همچنین تلاش برای توسعه این طرح، از امکانات و اعتبارات پژوهشی خود نیز در این حوزه استفاده کند.

رئیس بنیاد نخبگان فارس خاطرنشان کرد: هدف غایی بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان، ایجاد و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط مستعدان و یا اشتغال آنان در این نوع شرکت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز