رویکرد استانداری ایجاد تحولات اساسی در جامعه توسط نخبگان است

۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۷۶۴۳
رویکرد استانداری ایجاد تحولات اساسی در جامعه توسط نخبگان است
رویکرد استانداری در مدیریت کلان استان، مشارکت نخبگان و ایجاد تحولات اساسی در جامعه توسط آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور بررسی مسائل نخبگان استان و زمینه‌سازی برای نقش‌آفرینی آنان در جامعه بومی، رئیس بنیاد نخبگان استان یزد با استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، مهران فاطمی؛ استاندار یزد با مثبت ارزیابی کردن اقدامات بنیاد نخبگان استان در مسیر اهداف تعیین‌شده، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و توان نخبگان و مستعدان برتر امری ضروری است.

وی افزود: سند یزد نوین به عنوان اصلی‌ترین سند توسعه استان با ۱۲ محور اساسی که برای تحول و پیشرفت استان تهیه شده، باید قبل از اجرا، توسط تیم‌های تخصصی نخبگان استان، نقد، تحلیل، پایش و جمع‌بندی نهایی و سپس اجرا شود.

استاندار ادامه داد: رویکرد استانداری در مدیریت کلان استان، مشارکت نخبگان و ایجاد تحولات اساسی در جامعه توسط آنان است؛ بر همین اساس از نخبگان درخواست داریم مدل ارتباط مردمی با مسئولان استان در دولت مردمی را تهیه و ارائه کنند.

استاندار یزد ضمن بیان اینکه یک بخش از دولت مردمی بودن این است که رفتارمان مردمی باشد و به جمع آنها برویم، به دفتر خود در استانداری ماموریت داد تا نظرات مردم را بگیرند و آن را به جامعه نخبگی تحویل دهند؛ یعنی مردم توسط خود مردم و نه دولتی ها پالایش شوند.

وی اهمیت دسته بندی ایده های مردمی در حوزه های مختلف را یادآور شد و اظهار داشت: ایده های قابل اجرا را در حوزه های مختلف دسته بندی و به نخبگان بدهیم تا در فرایند اجرا قرار گیرد و سپس این ایده ها را برای تصمیم گیری به مشارکت بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز