پنجمین دوره کارآموزی همراه اول برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۹:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۸۸۲۸
پنجمین دوره کارآموزی همراه اول برگزار شد
نشست معرفی پنجمین دوره کارآموزی همراه اول به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف همکاری در برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی، بنیاد نخبگان استان تهران طی تعامل با «آکادمی همراه اول»، نشست معرفی پنجمین دوره کارآموزی همراه اول را به‌صورت مجازی برگزار کرد.

در این برنامه ضمن تشریح اهداف و ماموریت‌های بنیاد ملی نخبگان از برگزاری این قبیل برنامه‌ها، عنوان شد: نشست‌های مشابه برای معرفی دوره‌های سوم و چهارم کارآموزی همراه اول، در دی ماه ۱۴۰۰ و همچنین اردیبهشت سال جاری برگزار شد و دوره پنجم کارآموزی همراه اول با بیش از ۱۰۰ موقعیت از آبان سال جاری طی چهار ماه، به‌صورت حضوری و تمام وقت در تهران برگزار خواهد شد. پس از طی مراحل ثبت‌نام، دریافت رزومه، آزمون ارزیابی اولیه و مصاحبه؛ افراد برگزیده برای تصدی موقعیت‌های کارآموزی توسط آکادمی همراه اول انتخاب خواهند شد.

در ادامه افزوده شد: کسب تجربه در مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ حوزه ICT، دریافت حقوق و بیمه حین دوره و دریافت گواهی معتبر در پایان دوره، مزیت‌هایی است که شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره کارآموزی همراه اول از آن بهره‌مند خواهند شد. ضمناً مشابه چهار دوره کارآموزی قبلی، در پایان این دوره نیز پس از بررسی عملکرد شرکت‌کنندگان، امکان جذب و استخدام کارآموزان در بدنه همراه اول یا شرکت‌های تابعه آن وجود خواهد داشت.

در این نشست مستعدان و دانشجویان برتر رشته‌های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مجموعه مدیریت (بازرگانی، منابع انسانی، صنعتی، MBA و...)، علوم کامپیوتر، حسابداری، اقتصاد، آمار، ریاضی، هنر،گرافیک، ارتباطات، مددکاری/علوم اجتماعی، الهیات، روانشناسی، جامعه‌شناسی و مهندسی عمران حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز