لزوم استفاده از نخبگان در حوزه ایجاد اشتغال پایدار با توجه به نیاز جامعه

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۸۸۲۹
لزوم استفاده از نخبگان در حوزه ایجاد اشتغال پایدار با توجه به نیاز جامعه
معاون امور اقتصادی استانداری کردستان بر لزوم استفاده از توان نخبگان و افراد صاحب فکر در حوزه ایجاد اشتغال پایدار با توجه به نیاز روز جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حامد قادرزاده با بیان اینکه توسعه در استان کردستان در گرو توجه به صنایع دستی و مشاغل خانگی است، اظهار کرد: کارگروه اشتغال نباید به ارائه آمار صرف خلاصه شود.

وی تصریح کرد: هم افزایی زمینه تحقق اهداف را در حوزه توسعه محقق می بخشد اگر قرار است در راستای توسعه گام برداریم همه بخش ها باید زنجیروار در کنار هم باشند و عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: آسیب شناسی لازم در مورد وضعیت اشتغال های موجود باید انجام شود و برای رفع مشکلات برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد.

قادرزاده، با بیان اینکه صدور مجوزها در حوزه هایی که آسیب رسان است باید با کار کارشناسی صورت بگیرد افزود: نیازمند به رسیدن به فهم مشترک در مباحث اقتصادی هستیم و باید از نخبگان و افراد صاحب فکر در حوزه ایجاد اشتغال پایدار با توجه به نیاز امروز جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به بالارفتن هزینه فرصت در استان نیز گفت: باید از فرصت ها به نحو احسن در راستای توسعه استان بهره بگیریم و در این راستا باید با آسیب شناسی مناسب راهکارهای لازم برای رفع مشکلات را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز