تقدیر از برگزیدگان جایزه علمی پروفسور ایزدپناه

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۹۶۷۸
تقدیر از برگزیدگان جایزه علمی پروفسور ایزدپناه
برگزیدگان جایزه علمی پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در مراسم افتتاحیه بیست‌وچهارمین کنگره ملی گیاه پزشکی که در تهران برگزار شد، از برگزیدگان جایزه علمی پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه تقدیر شد.

در این مراسم عنوان شد: پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و از برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان است که عضویت پیوسته فرهنگستان علوم ایران، عضویت پیوسته آکادمی علوم جهان )TWAS)، بنیان‌گذاری مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی گیاهی و عنوان برگزیده چهره‌های ماندگار را در کارنامه دارد.

در ادامه بیان شد: دریافت کننده فلوشیپ های فولبرایت آمریکا و الکساندر هومبولدت آلمان، عضویت و ریاست انجمن بیماری‌شناسی گیاهی ایران و شناسایی و توصیف چندین ویروس برای اولین بار در سطح جهانی، بعضی از افتخارات این استاد نخبه است.

لازم به ذکر است، این جایزه به همت مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و با همکاری بنیاد نخبگان فارس در زمینه بیماری‌های گیاهی اهدا می‌شود.

تاکنون حدود ۳۰ جایزه به نام بزرگان، نخبگان، دانشمندان، مشاهیر و افراد شاخص و اثرگذار در زمینه‌های مختلف در مجمع خیران نخبه‌پرور فارس تعریف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز