اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۱۵۳۸
اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی
وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات امروز در حاشیه نشست هیات دولت، درباره محدودیت‌های اینترنتی اظهارنظر کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و‌ فناوری خبرگزاری برنا؛  وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات امروز در حاشیه نشست هیات دولت، درباره محدودیت‌های اینترنتی اظهارنظر کرد، وی در ابتدای سخنان خود عنوان کرد: همانطورکه پیشتر مراجع ذی‌صلاح در رسانه‌ها اعلام کردند برخی از پلتفرم‌ها در ایام آشوب‌های خیابانی بستر خود را کاملا در اختیار مخلان آرامش مردم قرار دادند که همین رفتار آن‌ها زمینه ایجاد خسارت‌های اخیر را به وجود آورد و مراجع ذی‌ربط را نهایتا به این تصمیم رساند که برخی محدودیت‌ها را اعمال کنند.

وزیر ارتباطات افزود: رفع محدودیت‌های اعمال شده نیز به طور طبیعی زمانی اتفاق خواهد افتاد که مراجع ابلاغ کننده به تشخیص برسند.

زارع‌پور تصریح کرد: وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات موجود بر سر راه مردم و کسب‌وکارها را برای انجام امورات روزمره خود در مقطعی زمانی کنونی را ضمن تقویت ظرفیت سرویس‌ها و سکوهای داخلی کاهش دهد و مردم مسئله‌ای جهت برقراری ارتباطات روزانه خود دچار چالش نشوند.

پاسخ زارع‌پور به شایعات درباره نقش شورای عالی فضای مجازی در فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ

طی روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده بود، مبنی بر اینکه فیلترینگ دو سکوی امریکایی ابنستاگرام و واتساپ که نقش آفرینی فعالی در آشوب‌های اخیر داشتند با مصوبه شورای عالی فضای مجازی انجام شده است، وزیر ارتباطات ضمن رد این گمانه‌زنی‌ها خاطرنشان کرد: اساسا شورای عالی فضای مجازی طی این مدت جلسه‌ای تشکیل نداده است که مصوبه‌ای در این خصوص داشته باشد.

وی درباره ادامه برخی از محدودیت‌ها بعد از پایان آشوب‌ها نیز افزپد: همانطور که عرض کردم مرجع تصمیم‌گیر در این خصوص وزارت ارتباطات نیست، درباره فیلترینگ هم پبشتر عرض کردم که چنین اختیاری در حوزه کاری وزارتخانه وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
جوان ایرانی بدبخت
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
خواهش میکنم..فیلتر نکنید،فیلتر کردن مشکلی رو حل نمیکنه بلکه جوانان رو از خودتون متنفر میکنید
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
اخه کلش با شماچه کار داشت فیلترش کردین
لطفا
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
توروخدا حسرت یه فیلم دیدنو به دلمون نزارین
خواهش میکنم
توروخدا
بی نام
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
ناموسن اینترنت درست کنید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز