گردهمایی تخصصی بین‌المللی استخوان توسط پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۱۸۵۹
گردهمایی تخصصی بین‌المللی استخوان توسط پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود
گردهمایی بین‌المللی تخصصی استخوان و غضروف توسط پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود، موضوع این گردهمایی رویکردهای نوین بازسازی بافت استخوان و غضروف از ایده تا بالین» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ گردهمایی بین‌المللی تخصصی استخوان و غضروف توسط پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود، موضوع این گردهمایی رویکردهای نوین بازسازی بافت استخوان و غضروف از ایده تا بالین» خواهد بود.

این گردهمایی تخصصی برمبنای برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای  ۳ تا ۴ آذر ماه سال جاری با محوریت موضوع «رویکرد‌های نوین بازسازی بافت استخوان و غضروف؛ از ایده تا بالین» در محل پژوهشگاه رویان میزبان اساتید ایرانی و غیرایرانی خواهد بود.

 

دانشجویان، اساتید دانشگاه، پزشکان و مدیران با رشته‌های مرتبط می‌توانند به صورت حضوری یا مجازی در این گردهمایی تخصصی شرکت کنند، اساتید بین‌المللی و ملی نیز در این برنامه به سخنرانی خواهند پرداخت.

جدیدترین تحولات عرصه‌های چاپ زیستی سه بعدی، رویکرد‌های درمانی مبتنی بر بافت و سلول در حوزه مهندسی بافت، رهایش سلولی هدفمند با هدف شناخت  محصولات پیشرفته درمانی و دارویی زیست مواد برای بازسازی استخوان و غضروف، معرفی محصولات تجاری داخلی و بین المللی در حوزۀ رویکردهای نوین بازسازی بافت استخوان و غضروف طی این گردهمایی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز