دولت و مجلس برای فراهم کردن زمینه حضور و نقش‌آفرینی نخبگان در کشور مصمم هستند

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۲۵۰۱
دولت و مجلس برای فراهم کردن زمینه حضور و نقش‌آفرینی نخبگان در کشور مصمم هستند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما به نخبگان خود می‌بالیم و از ماندگاری آنها در کشور حمایت می‌کنیم چرا که بر این باوریم پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از ایشان می‌تواند در تحولات جوامع بسیار راهگشا و مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه سلامت گفت: در سال‌های اخیر با کنترل انواع بیماری‌ها به ویژه کرونا در ۲ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران توانسته پیشرفت‌های حوزه سلامت را به خوبی نشان داده و به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» نامگذاری کرده و قطعاً در حوزه فناوری‌های جدید دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند بسیار تأثیرگذار و در حین حال اشتغال‌آفرین عمل کنند.

حجت‌الاسلام موسوی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مجلس انقلابی را از پیشرفت‌های جوانان غیرتمند در عرصه پزشکی و پیراپزشکی یادآور شد و نوسازی فضاهای بیمارستانی و آموزش پزشکی اردبیل را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اردبیل در رشته پزشکی در آزمون سراسری جایگاه‌های ممتازی را به دست می‌آورد، نیازمند توسعه فضاهای فیزیکی و کالبدی است.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما به نخبگان خود می‌بالیم و از ماندگاری آنها در کشور حمایت می‌کنیم چرا که بر این باوریم پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از نیروی انسانی می‌تواند در تحولات جوامع بسیار راهگشا و مؤثر باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چند کشورهای مختلف در تلاش برای جذب نخبگان ایران هستند اما دولت و مجلس مصمم هستند با حمایت و پشتیبانی‌های مختلف زمینه حضور و نقش‌آفرینی نخبگان را در کشور به شایستگی فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز