وزیر ارتباطات مجازی شدن خدمات وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۴۰۳۴
وزیر ارتباطات مجازی شدن خدمات وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در کانال پیام رسان ایرانی ایتای خود، مجازی شدن خدمات وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در کانال پیام رسان ایرانی ایتای خود، مجازی شدن خدمات وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد.

یکی از برنامه‌های اساسی وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم تحقق حقیقی هوشمندی خدمات دولت است، طرحی که رئیس جمهور نیز با جدیت پیگر اجرای آن هست تا مردم طعم شیرین فناوری را بیش از پیش احساس کنند، بر همین مبنا نیز درگاه واحد ارائۀ خدمات دولت الکترونیک ایجاد شد تا مردم امکان دریافت خدمات سریع، باکیفیت و امن دولتی را داشته باشند.

وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان یکی از ارکان دولت مردمی به سهم خود تلاش کرد تا اجرای این برنامۀ کلان دولت سیزدهم را مجدانه پیگیر کند و امروز با اعلام عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش‌های دو مجموعۀ وزارت ورزش و وزارت ارتباطات برای ارائۀ خدمات الکترونیک با کیفیت به ورزشکاران و جوانان با اتصال وزارتخانۀ مذکور به درگاه خدمات واحد الکترونیک دولت به ثمر نشست تا بعد از این جامعۀ ورزشکاران و جوانان خدمات الکترونیک مورد نیاز خود را در یک پنجرۀ واحد دریافت کنند.

درگاه خدمات الکترونیک وزارت ورزش

وزیر ارتباطات در همین راستا با انتشار کلیپ ذیل این گزارش، در کانال شخصی ایتا و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی خود، نوشت؛

خدمات وزارت ورزش و جوانان در گستره ملی از روستاهای دور تا شهرهای بزرگ، دو قشر مهم کشور یعنی جوانان و ورزشکاران را پوشش می دهد که این عزیزان تا پیش از این مجبور بودند برای اخذ خدماتی که این وزارتخانه ارائه می دهد به صورت حضوری به واحدهای استانی و ملی این وزارتخانه مراجعه نمایند.

اما امروز با پیوستن بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، خدمات متنوعی برای ورزشکاران و جوانان در چهار دسته اصلی شامل استعلامات، مجوزها، تسهیلات و دسترسی آزاد به اطلاعات، گسترده تر، با دقت بالاتر، سریعتر و عادلانه تر، به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در دسترس همه آحاد مردم قرار گرفته است.

ضمن آرزوی توفیق برای همکارانم در وزارت ورزش و جوانان، امیدوارم که روند در پیش گرفته شده با سرعت و گستردگی قبل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

حجم ویدیو: ۵.۲۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۸ دانلود ویدیو
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز