تولید لباس‌های نانویی ورزشی زنانه و مردانه

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۴۰۷۳
تولید لباس‌های نانویی ورزشی زنانه و مردانه
ورسارین (Versarien) قرارداد تجاری با بیابرزیل (BiaBrazil) برای عرضه پوشاک حاوی گرافن امضا کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ ورسارین یک قرارداد تجاری با شرکت بیابرزیل، تولیدکننده لباس‌های ورزشی و اکتیو برزیلی امضا کرده است که در آن شاهد ادغام فناوری Graphene-Wear  ورسارین در طیف جدیدی از لباس‌های اکتیو زنانه و مردانه خواهیم بود، این قرارداد، پس از یک مرحله ۱۶ ماهه کار بین دو شرکت امضا می‌شود.

ورسارین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مورد تاریخ‌های عرضه این محصولات اطلاعیه‌های بعدی را اعلام خواهد کرد، هرچند در همین بیانیه‌ اشاره کرده است که انتظار دارد این محصولات در سه ماهه اول ۲۰۲۳ در بریتانیا و سراسر جهان برای فروش در دسترس باشند.

نیل ریکتس، مدیر اجرایی ورسارین گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با BiaBrazil همکاری می‌کنیم. ما از طریق این مشارکت قادر خواهیم بود لباس‌هایی را با فناوری Graphene-Wear ارائه کنیم که سبک و راحت بوده و در عین حال کیفیت و عملکرد بالایی دارند.»

بیتریز دوکورن بنیان‌گذار بیابرزیل، افزود: «ما به عنوان یک برند نوآورانه ورزشی و پوشاک فعال، مجموعه‌های لباسی را در اختیار مصرف‌کندگان خود قرار می‌دهیم که نه تنها به آن‌ها در عملکرد ورزشی کمک می‌کند، بلکه اعتماد به نفس آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد. با همکاری تیم ورسارین، ما لباس‌های نسل بعدی را طراحی کرده‌ایم. ما در مورد مرحله بعدی مشارکت خود هیجان‌زده هستیم زیرا به تولید و تحویل طیف جدیدی از محصولات به بازار نگاه می‌کنیم.»

انتهای پیام/

نظر شما