تلاش در جهت بومی‌سازی خدمات فناورانه در حوزه صنعت و توسعه شهری

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۸۴۷۹۳
تلاش در جهت بومی‌سازی خدمات فناورانه در حوزه صنعت و توسعه شهری
یک شرکت دانش بنیان با ایجاد نمایندگی در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، البرز و کرمان و اجرای پروژه های مهم در سوریه و عراق با بومی‌سازی خدمات روز و فناورانه جهان از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، تحلیل انرژی ساختمان‌ها و غیره در عرصه ورود فناوری‌های دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان و توسعه شهری خدمات ارایه می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛  یک شرکت دانش بنیان در قم، با ایجاد نمایندگی در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، البرز و کرمان و اجرای پروژه های مهم در سوریه و عراق با بومی‌سازی خدمات روز و فناورانه جهان خدمات مختلفی به مردم ارایه می کند. 
این شرکت با توجه به نیازهای فناورانه صنعت ساخت کشور،اهمیت مدل سازی نرم افزاری در صنعت ساختمان و همچنین خلأ موجود در آن، اقدام به بومی‌سازی خدمات روز و فناورانه جهان از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، تحلیل انرژی ساختمان‌ها و ... کرده است.
از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت پیاده‌سازی بخشی از پروژه‌های اقدام ملی شهر سیرجان و پیاده‌سازی مدل‌سازی اطلاعات ساخت در پروژه فرودگاه بین‌المللی جزیره زیبای کیش با همکاری دانشگاه هنر اصفهان است. همچنین آموزش و ترویج فناوری‌های نوین مبتنی بر مدل‌سازی اطلاعات ساخت در دبیرخانه سازمان مناطق آزاد تجاری و اقتصادی کشور، پیاده‌سازی در بخشی از پروژه ملی خط انتقال نفت کوره به جاسک، پیاده‌سازی و شبیه‌سازی حریق در حرم مطهر امامین جوادین(ع) در شهر کاظمین عراق، پیاده‌سازی در پروژه توسعه صحن حرم مطهر حضرت زینب(س) در کشور سوریه و ده‌ها پروژه مهم دیگر را می‌توان عنوان کرد.
سعید خلیلی، مدیرعامل شرکت «بنایار مهراز ایرانیان» اظهار کرد: این شرکت از سال ۹۷ در پارک علم و فناوری استان قم فعالیت خود را آغاز کرده و دارای مجوز فناورانه ارائه خدمات مبتنی بر مدل‌سازی اطلاعات ساخت در صنعت ساخت کشور است.
وی افزود: از سوی دیگر این شرکت در سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ نشان خلاقیت و عضویت در زیست‌بوم شرکت‌ها و صنایع خلاق معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری در حوزه ارائه خدمات فناورانه در صنعت ساخت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما