ارزیابی و پایش استاندارد محصولات نانویی ممکن شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۲۲:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۴۹۷۲
ارزیابی و پایش استاندارد محصولات نانویی ممکن شد
یک شرکت دانش‌بنیان با ارائه مشاوره و خدمت‌رسانی به در حوزه سنجش و پایش استانداردها، امور مجموعه‌های علمی را تسهیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ فخرالدین فاضلی کجور عضو هیات مدیره شرکت مهندسی نوآور ژرفا نگر ایرانیان با اشاره به این‌که مشاوره به شرکت ها در راستای اخذ مجوز از وزارت بهداشت یکی از خدماتی است که توسط شرکت ارائه می‌شود، گفت: کنترل فنی جهت اخذ مجوزهای مختلف از جمله استاندارد، مهم ترین خدمتی است که از سوی شرکت به کاربران ارائه می شود.

 

ارائه خدمات در حوزه ارزیابی نانو

 به 800 شرکت در حوزه ارزیابی نانو خدمات ارائه کرده است و علاوه بر آن تلاش کرده است تا 9 شرکت دیگر برای تولیدات دانش‌بنیان خود، نشان استاندارد دریافت کنند که نقشی اساسی در حمایت از تولید آن‌ها داشته است.

کلیه الزاماتی که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم مدیریت منسجم را بکار گرفته و برقرار نگه می‌دارند، از نظر فنی صلاحیت دارند و قادر به فراهم کردن نتایج فنی معتبر به صورت بی طرفانه نیز است، توسط شرکت انجام می شود.

کسب اطمینان از کالیبره شدن مستمر تجهیزات آزمایشگاه، بهبود وضعیت تجهیزات آزمایشگاه و انطباق آن با خواسته‌های روش‌های آزمون، به روز آوری روش‌های آزمون و توصیه در بکارگیری روش‌های استاندارد و استاندارد کردن روش های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه نیز در این مجموعه انجام می شود.

 

ایجاد فرصت شغلی

این مدیر حوزه دانش‌بنیان افزود: حدود 10 فرصت شغلی به صورت مستقیم در شرکت مهندسی نوآور ژرفا نگر ایرانیان ایجاد شده است که علاوه بر این بواسطه تسهیل در امور سایر شرکت ها، چندین فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد شده و چرخه اقتصادی آن‌ها به حرکت درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز