پردازش تصویر توسط دستگاه ایران‌ساخت ممکن شد

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۸۱۵۶
پردازش تصویر توسط دستگاه ایران‌ساخت ممکن شد
پردازش تصویر دست آوردی است که به وسیله آن می‌توان اعمال مراقبتی را انجام و فرم‌های دست‌نویس را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ فربد رزازی مدیرعامل شرکت آرمان درخشان پایا با اشاره به این‌که پردازیش تصویر می‌تواند در قرائت فرم‌های دست نویس کارآیی داشته باشد، گفت: تصحیح پاسخنامه، علامت خوان و عدد خوان بر مبنای فناوری روز و به فارسی عمل می کند که با کمک آن می ‌توان انواع پاسخ ‌برگ، پرسش ‌نامه‌های نظرسنجی و روان ‌سنجی، فرم‌های دریافت اطلاعات، برگ رای انتخابات و سایر موارد را قرائت کند.

 

استفاده از سیستم پردازش تصویر در آزمون‌ها

سیستم پردازش تصویر این امکان را فراهم می کند که مخاطب اطلاعات خود را به صورت انتخاب گزینه یا نوشتن عدد یا حروف دست نویس فارسی بیان ‌و قرائت کرده و اطلاعات آن‌ را در نرم‌ افزارهای اکسل و یا به صورت متنی ذخیره کرد.

دستگاه پردازش تصویر کمک می کند تا بتوان از کارت های هوشمندی نظیر کارت ملی بتوان استفاده های متعددی داشت و سیستم هوشمند شهری را توسعه داد.

امکان تشخیص بارکد افقی و عمودی، راست به چپ یا چپ به راست، امکان تشخیص اعداد دست نویس و تایپ شده فارسی، امکان تشخیص حروف دست نویس و تایپ شده فارسی منفک و امکان تشخیص اعداد دست نویس و تایپ شده انگلیسی نیز توسط دستگاه پردازش تصویر وجود دارد.

 

ایجاد 50 فرصت شغلی

این مدیر حوزه دانش‌بنیان افزود: تولید سیستم پردازش تصویر به زبان فارسی سبب شد تا نیاز کشور برطرف شود و دانش فنی این امر در داخل کشور ایجاد شود و علاوه بر آن صرفه جویی ارزی نیز صورت گیرد.

علاوه بر این در شرکت آرمان درخشان پایا حدود 50 فرصت شغلی نیز ایجاد شده است که همکی از فارغ التحصیلان دانشگاه های داخلی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز