کسب رتبه اول شرکت دانش بنیان همدانی در برنامه میدون

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۹۱۵۵
کسب رتبه اول شرکت دانش بنیان همدانی در برنامه میدون
مدیرکل ارتباطات استان همدان از کسب مقام اول کشوری توسط یک شرکت دانش بنیان همدانی در مسابقه تلویزیونی"میدون" خبر داد و گفت: شرکت مذکور یکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات است که موفق به کسب رتبه اول در مسابقه میدون از شبکه سه شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ ماهیار عطار مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، گفت: یک شرکت‌ دانش بنیان در همدان با طرح دستگاه تشخیص آلودگی در صنایع غذایی با استفاده از تکنیک هوش مصنوعی در مسابقه تلویزیونی «میدون» شرکت کرد.
وی افزود: طرحی که توسط این شرکت به مسابقه ارایه شد رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد. کالیستو به عنوان یکی از طرح های شرکت کننده؛ یک شناساگر آلودگی ظروف مورد استفاده در صنعت غذایی است که با قابلیت های جداسازی و تفکیک ظروف آلوده و سالم قبل پر شدن کمک به تولید و صرفه جویی در نیرو و انرژی می کند.
مدیرکل ارتباطات استان همدان در خصوص چگونگی موفقیت در این زمینه خاطرنشان کرد: این طرح در سه مرحله ریل، چالش استخدام و ارائه با موفقیت سپری شد و در نهایت طرح شرکت آترین آذین همدان در بین شرکت‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد.
عطار افزود: از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به شناسایی آلودگی فیزیکی در انواع ظروف حتی به اندازه یک تار مو اشاره کرد.
مدیرکل ارتباطات استان همدان با اشاره به حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه ارتباطی و فناوری استان خاطرنشان کرد: از محل بند الف تبصره 18 با هدف اشتغال زایی و تولید نسخه های بعدی دستگاه به صورت انبوه از شرکت آترین آذین حمایت مالی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز