ارج نهادن به نخبگان، مصداق عدالت اجتماعی است

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۲۸۱
ارج نهادن به نخبگان، مصداق عدالت اجتماعی است
برنامه قدردانی از خانواده مستعدان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی به همراه مدیرکل کمیته امداد استان، با خانواده مستعدان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان دیدار کرد.

در این برنامه، سید سعیدرضا احمدی‌زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت شناسایی حداکثری مستعدان برتر در مناطق و خانواده‌های محروم و کم‌برخورار، به تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی و بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی نخبگان و ایجاد زمینه‌های مشارکت در ارائه راهکارهای هوشمندانه و راهبردی در حوزه مسائل فقر و محرومیت‏‌زدایی با محوریت استعدادیابی و کشف نخبگان در میان دانش‌آموزان و دانشجویان محروم و کم‌بضاعت منعقد شده است.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه، تشکیل گروه‌ها و اجتماعات نخبگی از میان افراد مستعد مددجوی امداد در قالب هسته‌های مسئله محور مورد تأکید و توجه قرار گرفته است.

عرب؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه نخبگان و افراد توانمند، مصداق عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مأموریت اصلی این کمیته، توانمندسازی مددجویان است که این مهم با برنامه‌ریزی، اشتغال، کسب درآمد ثابت و گسترش علم و دانش میسر می‌شود.

لازم به ذکر است، در این بازدید از دو خانواده که فرزندانشان دانشجویان مقطع دکترا تخصصی و دکترا حرفه‌ای بودند، قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز