پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد برپا می‌شود

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۳۱۶
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد برپا می‌شود
نوزدهمین نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی موسیاد 11 تا 14 آبان‌ماه سال 1401 در استانبول میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ این نمایشگاه که به تعبیر برخی کارشناسان؛ قلب دیپلماسی تجاری منطقه است هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشورهای مختلفی همچون اروپا، آسیا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آذربایجان، روسیه، قطر، عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، نیجریه، پاکستان، ایران و الجزایر برگزار می‌شود.

امسال نیز نوزدهمین دوره آن پس از یک وقفه طولانی به دلیل اپیدمی کرونا؛ 11 تا 14 آبان ماه مصادف با 2 تا 5 نوامبر در کشور ترکیه میزبان علاقه‌مندان، تجار، سرمایه گذاران و شرکت‌های فناور از کشورهای مختلف است. شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت جهانی استفاده کنند و دستاوردهای خود را در پایون ایران به نمایش بگذارند. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از فرصت برگزاری جلسات رودررو با تجار و فناوران دیگر کشورها را نیز دارند تا بتوانند بازار بین‌المللی خود را توسعه دهند.

مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول پذیرای فعالان اقتصادی و مدیران بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری، ماشین‌آلات و تجهیزات، فلزات، شیمی، ساختمان، نساجی، پزشکی، خودرو، مواد غذایی، انفورماتیک، کشاورزی و دامداری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز