دسترسی‌ به سامانه‌های برخط با محصول ایران‌ساخت ممکن شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۲۷۸۷
دسترسی‌ به سامانه‌های برخط با محصول ایران‌ساخت ممکن شد
شرکت توسعه فناوری اطلاعات نارگان با تولید نرم افزارهایی امکان دسترسی بیش‌تر به فضای مجازی را برای کاربران فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ مهران شعبان پور عضو هیات مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات نارگان با اشاره به این که برای ارتباط بهتر با مشتریان باید نرم افزارها را در تلفن های همراه راه اندازی کرد، گفت: همچنان می‌توان با اعمال تغییرات در وب سایت کنونی، از مرورگر موجود در گوشی‌های هوشمند برای نمایش وب سایت بهره برد.

 

سفارشی سازی نرم افزار

یکسان نبودن سیستم عامل گوشی‌های هوشمند کار را کمی دشوار کرده است اما می‌توان نرم ‌افزار سفارشی را برای همه نسخه‌های اندروید، آی او اس و ویندوز موبایل بصورت یکسان ساخت که این قابلیت در شرکت نارگان ایجاد شده است.

همچنین می توان نرم افزار را به گونه ای سفارشی سازی کرد تا امکان ارزیابی را نیز فراهم کند. بر همین اساس مؤسسات آموزش عالی می توانند از این سیستم برای اتوماسیون فرآیند کاری خود استفاده کنند.

نرم افزار می تواند مشتمل بر 4 زیرسیستم وب‌سایت، زیرسیستم آموزش آنلاین، زیرسیستم تصحیح اوراق و ارائه کارنامه آنلاین آزمون و زیرسیستم ارتباط داخلی با نمایندگان باشد و خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار دهد.

ثبت و مشاهده اطلاعات مراکز، ثبت طرح‌های پژوهشی و فرآیند تایید و رد، امکان ثبت کتاب‌ها و مقالات منتشر شده، ثبت درخواست تجهیزات پژوهشی و فرآیند تایید یا رد، ثبت اطلاعات مراکز رشد و فرآیند تایید و رد نیز در برخی پروژه ها برای شرکت ها سفارشی سازی شده است.

 

ایجاد فرصت های شغلی

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: در شرکت نارگان علاوه بر صرفه جویی ارزی، حدود 20 فرصت شغلی نیز ایجاد شده است. فرصت های شغلی که کمک می کنند تا شهروندان بتوانند با صرف هزینه های کم تر و دسترسی های بیشتر از طریق تلفن همراه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما