لزوم ارتقای کیفیت و یکپارچگی خدمات الکترونیک بنیاد ملی نخبگان

۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۲۷۹۴
لزوم ارتقای کیفیت و یکپارچگی خدمات الکترونیک بنیاد ملی نخبگان
میثم شهبازی گفت: ارتقای کیفیت خدمات الکترونیک، یکپارچه سازی خدمات و اتصال کامل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، یکی از مهمترین اهداف بنیاد ملی نخبگان در سال جاری محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نخستین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی با حضور میثم شهبازی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست، شهبازی گفت: ارتقای کیفیت خدمات الکترونیک، یکپارچه سازی خدمات و اتصال کامل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، یکی از مهمترین اهداف بنیاد ملی نخبگان در سال جاری محسوب می شود.

شهبازی با اشاره به ضرورت یکپارچه سازی خدمات بنیاد در قالب درگاه واحد، کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی را سازوکاری مؤثر برای هماهنگی، بررسی مشکلات، و اتخاذ راهکارهای کارشناسی در این حوزه دانست و بر استفاده بهینه از فناوری اطلاعات در شناسایی، ارائه خدمات و ارتباط مؤثر با جامعه نخبگان تأکید کرد.

در این نشست، ضمن مرور نتایج ارزیابی های قبلی از وضعیت خدمات الکترونیک بنیاد، تصمیماتی در خصوص ارتقای سامانه‌های الکترونیک، افزایش پایداری سرویس‌ها و بهبود کانالهای ارتباط الکترونیک با خدمت گیرندگان اتخاذ شد.

نخستین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی

نادران؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، نیازی؛ مدیرکل دفتر طرح، برنامه و توسعه سازمانی، خدایگان، رئیس دبیرخانه جذب نخبگان، عصاره؛ رئیس اداره فناوری اطلاعات و نمایندگان معاونت‌های «مستعدان و آینده سازان» و «سرآمدان و نخبگان» حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز