شاهکار جدید هواوی رونمایی شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۴۵۵۲
شاهکار جدید هواوی رونمایی شد
هواوی از گوشی تاشو میان‌رده خود به نام پاکت S رونمایی کرد. Pocket S به نمایشگر 6.9 اینچی OLED و تراشه اسنپدراگون 778G مجهز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ گوشی تاشو میان‌رده هواوی پاکت S، امروز در چین به طور رسمی معرفی شد. این دومین گوشی تاشو این شرکت چینی، پس از عرضه هواوی P50 Pocket محسوب می‌شود که در سال گذشته عرضه شده بود. این محصول در مقایسه با سری P50 پاکت از مشخصات پایین‌تری برخوردار است. هواوی هم‌چنین علاوه بر گوشی Pocket S، از ساعت هوشمند Watch GT Cyber نیز رونمایی کرد.

گوشی هواوی پاکت S، دارای نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی OLED و تاشو با وضوح 2790 در 1188 پیکسل است که رنگ‌های 10 بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. هم‌چنین یک نمایشگر دوم با ابعاد 1.04 اینچ نیز در پنل پشتی قرار دارد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در لبه کناری است.

تصویر برداری

در بخش تصویربرداری، هواوی Pocket S از دوربین‌های دوگانه در قاب پشتی، شامل یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض برخوردار است. هم‌چنین یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی سلفی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار دارد.

قلب تپنده گوشی انعطاف‌پذیر هواوی پاکت S، پردازنده اسنپدراگون 778G است که با 8 گیگابایت رم و حداکتر 512 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود. این دستگاه دارای سیستم اتلاف گرمای منعطف از جنس گرافیت است. نیروی این محصول تاشو از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 40 واتی تامین می‌شود. در بخش نرم‌افزاری، Pocket S به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل هارمونی 3 استفاده می‌کند.

گوشی تاشو هواوی

قیمت گوشی تاشو هواوی پاکت S در نسخه 128 گیگابایتی از 822 دلار شروع می‌شود و در ظرفیت 256 گیگابایت، به 890 دلار می‌رسد. هم‌چنین نسخه 512 گیگابایتی نیز با برچسب قیمت 1028 دلار عرضه خواهد شد. این محصول در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای مات، سبز نعنایی، صورتی، طلایی و آبی یخی در دسترس قرار گرفته و پیش‌فروش آن از امروز شروع شده است. هم‌چنین تحویل اولین سری از این گوشی نیز از تاریخ 10 نوامبر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز