نگاهی متفاوت به جام‌جهانی قطر

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۰:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۸۵۸۲
نگاهی متفاوت به جام‌جهانی قطر
ساترا اسامی پلتفرم‌هایی که امکان استفادۀ اجازۀ آی‌فریم پخش زنده های مسابقات فوتبال جام جهانی دارند به طور رسمی اعلام کرد

خبرگزاری برنا؛ سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر(ساترا) با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان قرار می‌دهد.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا) در این رابطه اعلام کرد؛ حق مالکیت پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 از فیفا توسط سازمان صدا و سیما خریداری شده است و پلتفرم‌های دارای مجوز از ساترا می‌توانند از طریق قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش نسبت به پخش مسابقات جام جهانی اقدام کنند.

بنابراین گزارش، ساترا به‌منظور حمایت از رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر، با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان مبتنی بر نظام رتبه‌بندی قرار می‌دهد.

رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا می‌توانند برای در اختیار داشتن قاب اختصاصی(iframe) شبکه‌های سه و ورزش، بر مبنای نظام رتبه‌بندی از طریق اداره کل صدور مجوز و امور رسانه‌ها با شماره تلفن 88345199 داخلی(330) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز