سرمایه‌گذاری روی شرکت‌های دانش‌بنیان شتاب می گیرد

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۵۰۵۸
سرمایه‌گذاری روی شرکت‌های دانش‌بنیان شتاب می گیرد
فراخوان پنجمین نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری اعلام شد تا زمینه برای توسعه کسب و کار‌های دانش‌بنیان و فناور بیش از پیش فراهم شود.

خبرگزاری برنا؛ نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری TIM از سلسله رویداد‌های فناورانه‌ای به شمار می‌رود که به همت پارک فناوری پردیس این معاونت منتشر می‌شود تا بستر مناسب برای توسعه کسب و کار‌های نوآور و فناور فراهم شود.
فراخوان نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری، با هدف جذب سرمایه برای شتابدهی به شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و سرمایه‌پذیران حوزه فناوری منتشر شد. بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تدوین شده، پنجمین دوره این نشست به میزبانی پارک فناوری پردیس روز‌های هشتم و نهم اسفند امسال برگزار می شود.
این رویداد فناورانه، فرصتی برای فعالان اقتصادی حوزه‌های مختلف فناوری است تا با ارائه محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود، بازار خود را توسعه دهند و با ورود به عرصه بین‌الملل، سهم بیشتری از بازار‌های بین‌المللی داشته باشند.
در چهارمین دوره این نشست (TIM ۲۰۲۲) که سال گذشته برگزار شد، بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار خارجی و ۲۸ سرمایه گذار داخلی حضور داشتند و از محصولات و خدمات ۶۱ استارتاپ و شرکت سرمایه‌پذیر بهره‌برداری شد . حاصل این رویداد ارزشمند، انعقاد بیش از ۱۰ میلیون دلار قرارداد همکاری در قالب ۱۱ تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری بود که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز رشد چشمگیری داشته باشد.
رویداد TIM شامل برنامه‌های مختلف از جمله ارائه شرکت‌های فناور با هدف جذب سرمایه، غرفه +های تخصصی، امضای تفاهم‌نامه‌ها، انعقاد قرارداد‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بازدید از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور خواهد بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نشست می‌توانند به نشانی https://d8tten.org/technology-investment-meeting/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز