اولین لپ‌تاپ ۴k جهان از کدام برند می‌آید؟

۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۶۸۵۴
اولین لپ‌تاپ ۴k جهان از کدام برند می‌آید؟
شرکت MSI امروز اعلام‌ کرد که لپ تاپ نسل بعدی این شرکت یعنی TITAN GT77 HX 13V اولین لپ تاپ دنیا با نمایشگر 4K & 144Hz MiniLED خواهد بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ تاکنون شایعات زیادی درباره این لپ تا‌پ وجود داشت و حالا MSI تائید کرده است که این‌دستگاه مجهز به پردازنده‌های نسل ۱۳ راپتور لیک سری HX و پردازنده‌های گرافیکی سری جی‌فورس RTX 40 خواهد بود. بنابراین این لپ تاپ در پیکره‌بندی‌های مختلفی ارائه خواهد شد تا بتواند نظر همه مشتریان را جلب کند. 

اما مهمترین مشخصه این لپ تاپ نمایشگر آن خواهد بود که برای اولین بار در دنیای لپ تاپ از یک نمایشگر Mini LED با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد. نمایشگر Mini LED این لپ تاپ ساخت شرکت AUO خواهد بود و عملکرد بسیار عالی و طیف رنگی بسیار گسترده را ارائه خواهد کرد. روشنایی ماکزیمم این نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت خواهد رسید که ۲.۵ برابر روشن‌تر از نمایشگرهای معمولی LCD خواهد بود.‌

شرکت MSI گفته است که استفاده از فناوری کنترل تطبیقی Mini LED در این لپ تاپ باعث خواهد شد تا تصاویر پخش شده از آن بتوانند به‌طور لحظه‌‌ای و داینامیک خود را وفق بدهند و عملکرد HDR فوق‌العاده‌ای را ارائه دهند. لپ تاپ Titan GT77 همچنین دارای استاندارد VESA DisplayHDR 1000 برای ارائه عملکرد گیمیتگ عالی خواه بود. 

نمایشگر این لپ تاپ از لحاظ رنگ نیز بسیار پیشرفته خواهد بود و ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش خواهد داد. بنابراین شما هنگام تماشای محتواهای مختلف روی با با رنگ‌های کاملا طبیعی و غنی روبه‌رو خواهید شد. ضمنا MSI سعی خواهد کرد با استفاده از فناوری True Color خود، همه پنل‌ها را از نظر دقت رنگ، قبل از مونتاژ کردن آن‌ها بررسی کند تا خیال مشتریان را از هر لحاظ راحت کند. 

انتظار می‌رود MSI لپ تاپ Titan GT77 در نمایشگاه CES 2023 معرفی کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که عملکرد آن در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. مسلما بسیاری از مشتریان منتظر ورود آن به بازار خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز