پرستاران بی‌احساس در بیمارستان‌ها استخدام می‌شوند!

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۷۰۹۵
پرستاران بی‌احساس در بیمارستان‌ها استخدام می‌شوند!
یک ربات شبیه به پنگوئن، دوره آزمایشی کار خود را برای دارو رسانی در بیمارستان پشت سر می‌گذارد تا در صورت تایید شدن، به سایر بیمارستان‌ها نیز ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ رباتی که از فناوری مشابه وسایل نقلیه خودران استفاده می‌کند، به عنوان بخشی از یک آزمایش جدید، دارو‌ها را به قسمت‌های گوناگون بیمارستان‌ها می‌رساند.

این ربات کمک‌رسان برای حمل کردن و رساندن نسخه‌ها و سایر اقلام به سراسر «بیمارستان دانشگاه میلتون کینز» (MKUH) استفاده می‌شود تا میزان فشار کاری انسان‌ها را کاهش دهد.

بنا بر اعلام « دیلی میل » این ربات موسوم به «میلتون»، محصول شرکت انگلیسی «آکادمی آو رباتیکس» (Academy of Robotics) است که پیشتر روی یک فناوری برای خودروی خودران «کار-گو» (Kar-Go) کار کرده بود.

این ربات نیز مانند کار-گو از فناوری‌های سونار و لیدار برای حرکت کردن در اطراف موانعی مانند افراد، ویلچر‌ها و تخت‌های بیمارستان استفاده می‌کند.

ربات میلتون که کمی شبیه به پنگوئن است، بین داروخانه بیمارستان و بخش بستری که فاصله قابل توجهی با یکدیگر دارند، حرکت خواهد کرد. این ربات دارای محفظه‌ای برای حمل کردن دارو‌ها است که پس از رسیدن به مقصد باید توسط کارکنان بیمارستان باز شود.

پیش از آوردن ربات به بیمارستان، شرکت سازنده آن را در یک پروژه شبیه‌سازی‌شده آزمایش کرد که با همکاری کارکنان بیمارستان از طریق جلسات آنلاین و کارگاه‌های حضوری طراحی شده بود.

ربات میلتون پیش از این که در سال ۲۰۲۳ به بیمارستان‌های دیگر عرضه شود، در بیمارستان دانشگاه میلتون کینز به طور کامل آزمایش می‌شود. این ربات از سال آینده، رساندن دارو در مسیر‌های ویژه را برای کمک‌رسانی به کارکنان آغاز خواهد کرد. بازخورد حاصل از این آزمایش، برای تصمیم‌گیری در مورد ارسال ربات به سایر بیمارستان‌ها استفاده خواهد شد.

«ویلیام ساچیتی» (William Sachiti)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت آکادمی آو رباتیکس گفت: احساس مردم هنگام تعامل با این فناوری در بیمارستان، اهمیت ویژه‌ای دارد.

ربات‌های کمک‌رسان با این هدف ارائه شده‌اند که زندگی را برای کارکنان بیمارستان و بیماران کمی آسان‌تر کنند، در صورت نیاز حضور داشته باشند و در صورت عدم نیاز محل را ترک کنند. ما امیدواریم که این فناوری، تجربه مثبتی را برای همه ارائه دهد و همچنان به آزمایش و ارتقای آن ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز