قطع اینترنت در روز کنکور تکذیب شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۸۹۰۰
قطع اینترنت در روز کنکور تکذیب شد
روابط عمومی وزارت ارتباطات با انتشار اطلاعیه موضوع قطع اینترنت سراسر کشور در روز کنکور را تکذیب کرد

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ پیرو موضوع مطرح شده از سوی یکی از مسوولان در ارتباط با قطع اینترنت در روز برگزاری کنکور به استحضار می رساند:

پر واضح است که سرویس اینترنت از ضروریات زندگی روزمره مردم است و وزارت ارتباطات ماموریت برقراری ارتباط پایدار و باکیفیت را برعهده دارد و همواره می کوشد که از حقوق مردم در دسترسی به ارتباطات سریع، امن و ارزان حمایت و حفاظت کند. بنابراین جز در موارد خاصی که آن هم توسط مراجع قانونی، تصمیم گیری می شود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به هیچ عنوان حفظ پایداری و کیفیت ارتباط مردم را قربانی خواسته‌های غیر منطقی نمی کند.

متاسفانه هر از چند گاهی برخی از مقامات غیرمسوول اظهاراتی را مطرح می کنند که خارج از چارچوب وظایف و اختیارات آنهاست. ضمن اینکه پیش تر نیز چنین شایعاتی مبنی بر قطع اینترنت در روز سوم دی مطرح شده بود که اکنون بر بی پایه و بی اساس بودن آن بر همگان مشخص شده است. ضمن اینکه نشر چنین اظهارات غیر مسوولانه و خارج از چارچوب اختیارات و ماموریتهای سازمانهای مختلف باعث ضربه به امنیت روحی و روانی مردم و کاربران محسوب می شود.

برقراری ارتباطات مردم از چنان اهمیتی برخوردار است که حتی در اغتشاشات چند ماه گذشته که شرایط کشور بسیار ملتهب بود نیز اینترنت به صورت سراسری قطع نشد!

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اساس موضوع نشر خبر قطع اینترنت را به دلایلی چون برگزاری کنکور سراسری تکذیب می کند و تاکنون در این ارتباط نه چیزی تصویب شده و نه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز