اخراج مدیران نجومی بگیری که یک میلیون دلار حقوق می‌گرفتند!

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۶۲۸۳
اخراج مدیران نجومی بگیری که یک میلیون دلار حقوق می‌گرفتند!
شرکت آلفابت در موج تعدیل نیروی انسانی گوگل تعدادی از مدیران خود که حقوق دریافتی‌ آن‌ها تا یک میلیون دلار بود را اخراج کرد.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ آلفابت (شرکت مالک گوگل) روز جمعه خبر اخراج ۱۲ هزار نفر از کارمندان خود را به صورت عمومی منتشر کرد. بر اساس گزارش وب‌سایت اینفورمیشن در میان افراد اخراج شده اسامی برخی کارمندان ارشد گوگل که حقوقی هفت رقمی (میلیون دلاری) دریافت می‌کردند هم دیده می‌شود!

منابع آگاهی که مایل به افشای نام خود نبودند به این وب سایت گفتند: برخی از افراد تعدیل شده عملکردی عالی در شرکت داشتند که نمرات بالایی در ارزیابی‌های دوره‌ای داشتند و حقوقی آن‌ها نیز بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار بود! اطلاعات موجود روی سایت ایندید نشان می‌دهد که میانگین دریافتی مدیران این شرکت در حدود ۱۶۵ هزار دلار است.

مدیرعامل آلفابت در پیامی که برای مدیران اخراجی خود ارسال کرده است، یادآور شده که علت استخدام آن‌ها چشم‌انداز بلندپروازانۀ گوگل نسبت به آینده بوده است که تفاوت بسیاری با شرایط حاضر دارد. پیچای مسئولیت تصمیمات خود که سبب وضعیت فعلی آلفابت گردیده را پذیرفته است.

وبگاه بیزنس اینسایدر فاش می‌کند که گوگل از مدیران خود درخواست کرده بود که هنگام ارزیابی دوره‌ای پرستل به افراد بیشتری نمرات ضعیف بدهند!انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز