آمار یک موسسه افکار سنجی آمریکایی در رابطه با مسدود شدن تیک تاک

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۸۵۲۸
آمار یک موسسه افکار سنجی آمریکایی در رابطه با مسدود شدن تیک تاک
چند ماهی است که سیاست مداران آمریکایی حملات گسترده‌ای به تیک تاک انجام می‌دهند، مطرح شدن احتمال مسدود شدن دائمی تیک تاک سبب شده تا یک رسانه و اندیشکده مطرح آمریکایی به فکر بررسی نظر مردم آمریکا در این رابطه بیافتند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ طی ماه‌های اخیر مقامات ایالتی، دولتی و قانون‌گذاران آمریکایی حملاتی همه جانبه‌ای را علیه شبکه اجتماعی تیک تاک محصول بایت دَنس چین به دلیل آنچه نگرانی امنیتی از جاسوسی این سکو از شهروندان آمریکایی می‌نامند شروع کرده‌اند، حرکتی که حمایت اکثریت قاطع کاربران آمریکایی را هم به همراه دارد!

موسسه افکارسنجی یوگاو (YouGov) همراه با مجله اکونومیست پیمایشی میدانی انجام داده‌اند که حکایت از حمایت ۴۹ درصدی مردم آمریکا برای ممنوعیت کامل استفاده از تیک‌تاک در این کشور دارد! این پیمایش همچنین نشان می‌دهد که ۲۱ درصد آمریکایی‌ها هنوز رای قطعی در این باره ندارند و ۳۰ درصد از آن‌ها به طور کامل مخالف مسدود شدن تیک تاک در آمریکا به طور سراسری هستند.

نکته جالب همراهی تعداد قابل توجهی از کاربران فعلی تیک تاک در آمریکا با این موضوع است! بر اساس پیمایش انجام شده بالغ بر ۳۴ درصد از کاربران تیک‌تاک با فیلترینگ کامش  موافق هستند! مردم آمریکا همچنین موافقتی ۶۳درصدی با ممنوعیت استفاده از تیک تاک در نهادهای اداری کشور خود دارند!

به گزارش برنا بالغ بر ۵۷ درصد مردم آمریکا موافق ممنوع شدن استفاده از سکوهای غیر آمریکایی به طور کامل در این کشور هستند! ۳۹ درصد از آن‌ها نیز تیک‌تاک را خطر جدی برای امنیت ملی آمریکا تلقی می‌کنند!

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز