کشف ۱۱۷ میلیارد کالای قاچاق در فارس

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۳۸۴۶
کشف ۱۱۷ میلیارد کالای قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 117 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته با اجرای طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان، 21 خودرو حامل کالای قاچاق توقیف، 25 متهم دستگیر و 117 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.
وی به تشکیل 393 پرونده کالای قاچاق در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 334 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف، 470 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 396 متهم تحویل مراجع قضائی شده است.
کشف اموال مسروقه 83 میلیاردی در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: در پی وقوع سرقت های منزل ، خودرو ، قطعات و محتویات خودرو و ... توسط مجرمان حرفه ای و سابقه دار در سطح شهرستان شیراز ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سردار حبیبی با اشاره به شناسایی و انهدام 8 باند سارقان در این خصوص طی یک ماه اخیر، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده، متهمان تا کنون به 270 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از این باندها، ارزش اموال مسروقه کشف شده بر طبق نظر کارشناسان را  83 میلیارد ریال عنوان کرد.
افزایش 14 درصدی کشفیات مواد مخدر 
این مقام ارشد انتظامی در استان فارس به کشفیات مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 9 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و در این خصوص یک هزار و 440 متهم دستگیر شده اند که میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، 14 درصد افزایش داشته است.
هشدار به اراذل و اوباش
سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه هشدار داد و تأکید کرد: پلیس با اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت جامعه را مختل کنند، به شدت و بر اساس قانون برخورد می کند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این خصوص 34 اراذل و اوباش که با اقدامات خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه شده بودند، توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
کاهش 22 درصدی وقوع و افزایش23 درصدی کشفیات فضای مجازی و پلمب بیش از 2 هزار واحد صنفی متخلف از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس به آن ها اشاره کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز