آغاز ساخت فیلم کوتاه «خودت بساز» در شیراز

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۶۵۵۷
آغاز ساخت فیلم کوتاه «خودت بساز» در شیراز
ساخت فیلم کوتاه «خودت بساز» در شیراز شروع شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد پوریا باقری نویسنده فیلم کوتاه خودت بسازدرباره موضوع فیلمش گفت: من چیزی که در جامعه دیدم را نوشتم، درد افراد فقیر، درد مستاجر ها، درد پدر هایی که شرمنده خانواده و فرزندانشون هستند.
در بخش دیگری از سکانس های فیلم کوتاه خودت بساز بخشش رو شرح میدهد و بطور پنهان بخشیدن رو آموزش میدهد.
محمدپوریا باقری در ادامه گفت: در فیلم نامه سعی کردم تمام اضافات را حذف کنم و هر دیالوگ در کار مفهومی را به بیننده رسانده شود.
تهیه کننده این فیلم کوتاه گفت: برای انتخاب بازیگر در این کار بسیار کار شده و با تفکر پیش رفتم و تمام افرادی که در این فیلم نقش ایفا میکنند شخصیت و ساختار و معیار های شخصیت خودشون رو در فیلم دارند، افتخار کار با دو بازیگر چهره سینما و تلویزیون کیانوش گرامی و سید جواد زیتونی تجربه بسیار خوبی بود و حتما در کارهای بعدی از این دو بازیگر استفاده خواهم کر‌د.
باقری درباره اهداف کار گفت:
اینکار به زودی آماده میشود برای جشنواره های خارجی و ایرانی، در بحث سناریو و فیلم نامه طوری نوشته شده که سیاست و فرهنگ و… جامعه فقیر ما به تصویر در آمده است.
محمدپوریا باقری درباره عوامل افزود:
بهترین عوامل جوان گرد هم آمدند، برای اینکار تصویر بردار اینکار وحید میرجانی دید بسیار بازی دارد و خودش در بحث دکوپاژ و کارگردانی حتی ایده های بسیار جالب و خوبی رو داره همچنین امیر فهندژ و بهنام مسئله مشاور کار بودند.
باقری در ادامه درباره کارگردانی گفت:
طبق تحقیقات، اولین کارگردان، نویسنده، تهیه کننده ۱۸ ساله ایرانی که توانست دو بازیگر چهره، کیانوش گرامی رئیس انجمن بازیگران ایران و سید جواد زیتونی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است در فیلمش نقش ایفا کنند.
لیست عوامل:
نویسنده، تهیه کننده، کارگردان: محمد پوریا باقری،دستیار کارگردان:بهنام مسئله، مشاور کارگردان:امیر فهندژ، برنامه ریز:بهرام پذیرش، تصویر بردار:وحید میرجانی،صدابردار:امین ریاضت، دستیار صدا:سعید ایوبی منش، منشی صحنه: آرین مجد الدین،تدارکات:مهدی غلامی،هماهنگی:پوریا پورغیاثیان،گریم اقا:امید توکلی جهرمی، گریم خانم: پرنیان فرازمند، دستیار گریم خانم: بهناز زارع، عکاس:نازنین زارع نژادیان، بازیگران:کیانوش گرامی،سید جواد زیتونی، محمد پوریا باقری،ارش شهنه احمدی، فاطمه السادات رضوی و پرنیا باقری
نظر شما