استاندار فارس:

کنترلهای نظارتی بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در فارس تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۸
کنترلهای نظارتی بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در فارس تشدید می شود
استاندار فارس گفت: کنترلهای نظارتی بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در فارس تشدید می شود .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس  دکتر عنایت الله رحیمی در خصوص  احتمال افزایش مجدد کرونا  به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی هشدار داد .
رییس ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان فارس گفت :علیرغم برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه با گرم شدن هوا بیماری کرونا کاهش می یابد این موضوع محقق نشده و همچنان کرونا سلامتی هموطنان را تهدید می کند .
وی افزود :برداشتن قرنطینه ها و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا بطور مشروط برداشته شده و رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی همچنان مورد تاکید است .متاسفانه طبق مشاهدات و بررسی ها عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در برخی اماکن ،مراکز خرید و تجمع به گونه ای است که نوعی غفلت و بی توجهی به موازین بهداشتی را نشان می دهد .
استاندار فارس گفت :نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی تشدید می شود و متصدیان در دستگاههای خدمات رسان اعم از شهرداری ها ، حمل و نقل ،صنوف،ادارات،بانکها،مراکز خرید ،اماکن تجمعی ،رستورانها و...ملزم به رعایت دقیق پروتکل بهداشتی مربوط به هر صنف هستند و در صورت بی توجهی بدلیل تهدید سلامت عمومی مورد پیگرد دستگاههای بهداشتی و نظارتی قرار  خواهند گرفت.
دکتر رحیمی استاندار فارس تاکید کرد :فرمانداران ،مدیران دستگاههای اجرایی و بطور ویژه دانشگاه علوم پزشکی ضمن نظارت دقیق و مستمر ،با همکاری همه ارکان اجرایی ،قضایی تا ریشه کنی کامل کرونا در پیشگیری و مقابله با این بیماری بطور جدی عمل نمایند .
وی ضمن هشدار به متولیان گفت :سهل انگاری و بی توجهی به امر سلامت همگانی پذیرفتنی نیست و در این کار خستگی و رها کردن کار عواقب غیر قابل جبران دارد 
استاندار فارس گفت : از عموم  مردم فهیم استان فارس درخواست می گردد، مواظب سلامتی خود باشند و همچنان کرونا را بعنوان عامل بیماری و مرگ و میر جدی بگیرند .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز