رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس:

آماده بازگشایی سالن‌های ژیمناستیک فارس هستیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۱۴۱۰
آماده بازگشایی سالن‌های ژیمناستیک فارس هستیم
رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس گفت: آماده‌سازی سالن‌ها و فضاهای ورزشی متعلق به هیئت ژیمناستیک به ویژه سالن تخصصی استاد حسین اعظمی، در حال انجام است و برای بازگشایی منتظر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سیدکمال پاک‌فطرت در نشست هماهنگی بازگشایی سالن‌ها و باشگاه‌های ژیمناستیک استان فارس، افزود: بیماری کرونا سبب شده تا همه فعالیت‌های مرتبط با این رشته اعم از مسابقات و برنامه‌های حضور در باشگاه‌ها متاثر شود؛ به‌گونه‌ای که تمام رویدادها به تعطیلی کشیده شد و امکان ادامه دادن فعالیت‌ها میسر نبود. 
او با بیان اینکه از ابتدای اسفند سال گذشته برنامه‌های فدراسیون ژیمناستیک و هیئت فارس به دلیل بیماری به حالت تعلیق درآمد، گفت: در حال حاضر شرایط برای اجرای برنامه‌ها فراهم نیست. 
پاک‌فطرت با اشاره به انجام ضدعفونی باشگاه‌های ورزشی، گفت: اجرای تدابیر لازم برای ضدعفونی باشگاه‌های‌ ژیمناستیک به‌ویژه در شهرستان‌ها و تداوم این اقدامات و توجه به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در زمان بازگشایی سالن‌های ورزشی باید مد نظر باشد. 
رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس افزود: هم‌اکنون بسیاری از شهرستان‌ها مطابق پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به امر ضدعفونی اهتمام دارند و در شیراز هم اقدامات لازم برای ضدعفونی محوطه و دستگاه‌ها، انجام شده است.
او با بیان اینکه احتمال بازگشایی باشگاه‌های ژیمناستیک در آینده نزدیک وجود دارد، اضافه کرد: مسئولان و دست اندرکاران سالن‌های ورزشی رشته ژیمناستیک باید از آمادگی لازم برای بازگشایی، تحت تدابیر تاثیرگذار بهداشتی، برخوردار باشند.
پاک‌فطرت با اشاره به اینکه ژیمناستیک‌کاران حرفه‌ای فارس همچنان به‌صورت شخصی به تمرینات ادامه می‌دهند، گفت: ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته در مدت تعطیلی باشگاه‌ها  و سالن‌ها به‌صورت شخصی به حفظ آمادگی بدنی پرداخته‌اند، اما برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود نیازمند فضای باشگاهی هستند، که امیدواریم با اجرای تمهیدات این موضوع نیز میسر شود.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس همچنین با تاکید بر لزوم جبران زمان از دست رفته برای ورزشکاران حرفه‌ای به دلیل شیوع کروناویروس، خاطرنشان کرد: این هئیت بنا دارد با برنامه‌ریزی اصولی پس از بازگشایی سالن‌ها فرصت‌های از دست‌رفته ناشی از تعطیلات را برای ورزشکاران جبران کند. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز