رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس:

بازگشایی مدارس فوتبال فارس در انتظار مجوز/ پایش فعالیت‌های ورزشی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۲۵۹۸
بازگشایی مدارس فوتبال فارس در انتظار مجوز/ پایش فعالیت‌های ورزشی
رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس از تلاش برای بازگشایی مدارس فوتبال خبر داد و گفت: منتظر دریافت مجوز از ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش برای بازگشایی این مدارس در استان هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، کاوه باشتی دوشنبه ۱۹ خرداد در جلسه با رئیس هیئت فوتبال استان فارس، گفت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش با تلاش شبانه روزی و هماهنگ با ستاد ملی مبارزه کرونا در تلاش است تا با پیشگیری و رعایت کامل پروتکل بهداشتی از ورود این بیماری به جامعه ورزش جلوگیری کند.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس به اطلاعیه‌های صادره توسط ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش اشاره و اضافه کرد: همکاران ما در ستاد مرکزی، تمام موارد موجود را در نظر می‌گیرند و امروز می‌بینیم با صدور اطلاعیه شماره ۱۶ توانستیم درصد بسیاری از جامعه ورزش را با رعایت و اجرای کامل پروتکل بهداشتی فعال کنیم.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش فارس سلامت جامعه ورزش و تک تک ورزشکاران را از اولویت‌های مهم این هیئت عنوان و تاکید کرد: افسران کنترل سلامت هیئت پزشکی ورزشی به صورت شبانه روزی همه جامعه ورزش را رصد می‌کنند و گزارش‌ها روزانه به مرکز ارسال می‌شود.
باشتی بیان کرد: مدارس فوتبال کانون جمعیت ورزشکار در این رشته پرطرفدار است و حساسیت خاص خود را دارد از این جهت سلامت آن برای متولیان امر بسیار حائز اهمیت است و در تلاشیم با نامه نگاری‌هایی که با ستاد مرکزی انجام شده دستور بازگشایی آن ها را دریافت کنیم. 
دبیر هیئت پزشکی ورزشی فارس نیز گفت: همکاری خوبی در سال‌های گذشته بین هیئت‌های پزشکی ورزشی و فوتبال استان فارس وجود داشته که توانستیم در راستای آموزش نیز گام‌های خوبی برداریم.
جمشید جهانی با بیان اینکه امیدواریم این همکاری بین دومجموعه تداوم و گسترش یابد، گفت: هرچه همکاری‌ها گسترش یابد شاهد کاهش آسیب‌ها در ورزش و رشد این رشته پرطرفدار خواهیم بود.
رئیس هیئت فوتبال استان فارس نیز گفت: از زمان شیوع این ویروس در کشور هیئت فوتبال استان با پیروی از دستورالعمل‌ها و اطلاعیه ستاد مرکزی مقابله با کرونا به مبارزه و پیشگیری از این بیماری پرداخته و تا هرزمان که لازم و نیاز باشد با ستاد همراهی خواهیم داشت.
فرزاد هنرپیشه با اشاره به اطلاعیه‌های صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر فعالیت لیگ‌های فوتبال، افزود: تیم‌های لیگی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ شده اقدام به فعالیت کردند که نظارت ما همچنان پایدار و به صورت فوق العاده و بیشتر از گذشته بر فعالیت آنان در حال انجام است.
او ادامه داد: امروز موضوع مهم، مدارس فوتبال است که از سال‌ها پیش سرمایه گذاری بسیاری بر روی آن انجام شده و جایگاه بسیار خوب و شایسته‌ای دارند اما امروز به دلایلی از بازگشایی بازمانده‌اند، در صورتی که در بدو تاسیس از مجوز باشگاه برخوردار شده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی که برای مدارس فوتبال ایجاد شده نیز گفت: نزدیک به چهارماه از تعطیلی مدارس فوتبال می‌گذرد و خانواده‌های بسیاری بخاطر وجود ۵هزار مربی که معیشت خود را از این راه تامین می‌کردند دچار مشکل شده‌اند.
هنرپیشه عنوان کرد: امیدواریم با هم اندیشی هر دو هیئت پزشکی ورزشی و فوتبال استان،  این رشته ورزشی را در جایگاه واقعی خود فعال و پرنشاط تر از گذشته ببینیم. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز